• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gta 5 PC problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vinootje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinootje

Beste,

sinds GTA 5 voor DE PC uit is heb ik het spel. ik heb zo al verschillende problemen die met het netwerk te maken hebben

we hebben thuis een Ubee evw3200 staan.

Zodra ik in Gta 5 zit en naar online ga zit er niemand in de sessie
Zodra ik een nieuwe sessie join is de Session Timed out OF er zit helemaal niemand in de sessie.

Heb ik eindelijk eens het geluk dat er paar man in de sessie zit is iedereen geleaved naar een paar seconden en ben ik weer alleen.

Dit is heel erg vervelend als je een missie moet doen die minimaal meerdere man vereist. dit word mij dus onmogelijk gemaakt omdat er niemand meer in de sessie zit

Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met de router. heb hem al gereset en heb de UPNP op Enable staan.

Heb ook al poorten opengezet die rockstar (Spel maker) aanraad open te zetten maar tervergeefts

Met vriendelijke groet,

Vino
 
Poorten open gezet zeg je..
Portforward ingesteld?
Gebruik je een eigen router of modem + router.
Of misschien beide?

Je zou ook eens kunnen denken om een DMS naar je game pc op te zetten.
Op de site van Ziggo even zoeken naar modem achter router oid. en dan router in je hoofd vervangen voor computer. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan