V
vinootje
Beste,
sinds GTA 5 voor DE PC uit is heb ik het spel. ik heb zo al verschillende problemen die met het netwerk te maken hebben
we hebben thuis een Ubee evw3200 staan.
Zodra ik in Gta 5 zit en naar online ga zit er niemand in de sessie
Zodra ik een nieuwe sessie join is de Session Timed out OF er zit helemaal niemand in de sessie.
Heb ik eindelijk eens het geluk dat er paar man in de sessie zit is iedereen geleaved naar een paar seconden en ben ik weer alleen.
Dit is heel erg vervelend als je een missie moet doen die minimaal meerdere man vereist. dit word mij dus onmogelijk gemaakt omdat er niemand meer in de sessie zit
Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met de router. heb hem al gereset en heb de UPNP op Enable staan.
Heb ook al poorten opengezet die rockstar (Spel maker) aanraad open te zetten maar tervergeefts
Met vriendelijke groet,
Vino
sinds GTA 5 voor DE PC uit is heb ik het spel. ik heb zo al verschillende problemen die met het netwerk te maken hebben
we hebben thuis een Ubee evw3200 staan.
Zodra ik in Gta 5 zit en naar online ga zit er niemand in de sessie
Zodra ik een nieuwe sessie join is de Session Timed out OF er zit helemaal niemand in de sessie.
Heb ik eindelijk eens het geluk dat er paar man in de sessie zit is iedereen geleaved naar een paar seconden en ben ik weer alleen.
Dit is heel erg vervelend als je een missie moet doen die minimaal meerdere man vereist. dit word mij dus onmogelijk gemaakt omdat er niemand meer in de sessie zit
Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met de router. heb hem al gereset en heb de UPNP op Enable staan.
Heb ook al poorten opengezet die rockstar (Spel maker) aanraad open te zetten maar tervergeefts
Met vriendelijke groet,
Vino
