K
Kiedoo
Ik heb eens op zitten letten bij het versturen en ontvangen van bijlagen in de mail. Zo krijg ik wel eens een mail van vrienden met leuke internet filmpjes van zo'n 3MB. In ieder geval dat zegt Windows Verkenners. In de mailbox staat een bestand met een grootte van 4MB
Een voorbeeld:
Ik stuur vanuit yahoo een mailtje (leeg) met alleen daarin
onderwerp "test" en in het tekstvak ook "test".
In de chellobox staat 2 kB.
Vervolgens stuur ik een bestand van 3.055 kB groot. De yahoo mail composer geeft aan dat er een bestand van 4.063 kB wordt verzonden.
In de mailbox van chello komt een mailtje te staan met een bijlage van 4.208.8 kB groot.
Ik ben het eventjes kwijt.
Hoe kan dit.
Chello geeft aan dat ik een bestand van 5MB (of is dat nu 10MB) per keer kan ontvangen. Maar gezien dit voorbeeld is dat dus eigenlijk niet zo.
Weet iemand hoe dit zit?
Een voorbeeld:
Ik stuur vanuit yahoo een mailtje (leeg) met alleen daarin
onderwerp "test" en in het tekstvak ook "test".
In de chellobox staat 2 kB.
Vervolgens stuur ik een bestand van 3.055 kB groot. De yahoo mail composer geeft aan dat er een bestand van 4.063 kB wordt verzonden.
In de mailbox van chello komt een mailtje te staan met een bijlage van 4.208.8 kB groot.
Ik ben het eventjes kwijt.
Hoe kan dit.
Chello geeft aan dat ik een bestand van 5MB (of is dat nu 10MB) per keer kan ontvangen. Maar gezien dit voorbeeld is dat dus eigenlijk niet zo.
Weet iemand hoe dit zit?