W
Wimmel
Kan iemand mij vertellen of er iets gewijzigd is aan de limieten die worden gehanteerd bij het meezenden van bijlagen in de mail? Ik krijg vandaag iets de deur niet uit wat 7Mb groot is. Als foutmelding krijg ik het volgende:
Het bericht is echter zoals vermeld 7MB. Ook bij het ontvangen van mail gaat het mis. Ik krijg van bekenden die niet via Ziggo naar mij mailen dat ze mij geen attachments kunnen zenden. Zij krijgen o.a. de volgende melding:
Ik weet niet wat de limieten waren/zijn dit is voor het eerst dat ik tegen deze problemen aanloop.
Code:
552 5.2.3 Message exceeds maximum fixed size (10000000)
Het bericht is echter zoals vermeld 7MB. Ook bij het ontvangen van mail gaat het mis. Ik krijg van bekenden die niet via Ziggo naar mij mailen dat ze mij geen attachments kunnen zenden. Zij krijgen o.a. de volgende melding:
Code:
< makepeace.hvu.nl #5.0.0 X-Postfix; message size 5795916
exceeds size limit 10485760 of server mx0.multikabel.net>
Ik weet niet wat de limieten waren/zijn dit is voor het eerst dat ik tegen deze problemen aanloop.