G
Ghost13
Hallo allen,
Ik heb nu Digitenne maar wil de overstap gaan maken naar Ziggo. Ik wil graag een HD tuner aanschaffen, maar ik twijfel nog hoe ik hem ga aansluiten. Ik zit er aan te denken de Humax IRHD5000c aan te schaffen ism een Pioneer DVR-560H DVD brander zodat ik afleveringen ook kan opnemen.
Echter nu lees is dat deze Cisco Tuner naast de HD kanalen andere kanalen óók op HD kwaliteit binnen haalt. Nu is mijn vraag eigenlijk, werkt dit in de praktijk ook zo en wat is nu daadwerkelijk het verschil tussen de 'gewone' digitale kanalen en de geupscalede versie? Is het echt de moeite waard, of is het verschil miniem?
Als het verschil verwaarloosbaar is, dan ga ik gewoon voor de Humax, ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Ik heb nu Digitenne maar wil de overstap gaan maken naar Ziggo. Ik wil graag een HD tuner aanschaffen, maar ik twijfel nog hoe ik hem ga aansluiten. Ik zit er aan te denken de Humax IRHD5000c aan te schaffen ism een Pioneer DVR-560H DVD brander zodat ik afleveringen ook kan opnemen.
Echter nu lees is dat deze Cisco Tuner naast de HD kanalen andere kanalen óók op HD kwaliteit binnen haalt. Nu is mijn vraag eigenlijk, werkt dit in de praktijk ook zo en wat is nu daadwerkelijk het verschil tussen de 'gewone' digitale kanalen en de geupscalede versie? Is het echt de moeite waard, of is het verschil miniem?
Als het verschil verwaarloosbaar is, dan ga ik gewoon voor de Humax, ik ben benieuwd naar jullie reactie!
