R
RexManning
Na mijn verbouwing: alle hifi op geaarde stopcontacten en de televisie op een aparte groep. Dat leek een goed idee, maar nu zorgt mijn coax voor een harde brom: grondlus dus..
Ik naar de UPC winkel in Amsterdam: "Mantelstroomfilter? Nee meneer, dat woord ken ik niet. Aardlus?
Nee, ook nooit van gehoord...". Had ook niet echt verwacht dat UPC in ieder geval in hun winkel met face-to-face klantcontact capabele mensen neer zou zetten, om de schijn op te houden...maar wel gehoopt.
Goed, door naar de electroboer en een Profitec Groundbreaker gekocht (tientje). De brom is helemaal weg! Maar nu: geen sbs6-hd en geen eurosport-hd meer. De mediabox rept over dat er signaalverlies is.
Met andere woorden: Weet iemand of een ander soort netstroomfilter beter werkt, of dat er een is die het signaal niet afzwakt? Of zijn er andere makkelijke oplossingen als een belachelijk goede wcd met aarde ofzo?
Ik naar de UPC winkel in Amsterdam: "Mantelstroomfilter? Nee meneer, dat woord ken ik niet. Aardlus?
Nee, ook nooit van gehoord...". Had ook niet echt verwacht dat UPC in ieder geval in hun winkel met face-to-face klantcontact capabele mensen neer zou zetten, om de schijn op te houden...maar wel gehoopt.
Goed, door naar de electroboer en een Profitec Groundbreaker gekocht (tientje). De brom is helemaal weg! Maar nu: geen sbs6-hd en geen eurosport-hd meer. De mediabox rept over dat er signaalverlies is.
Met andere woorden: Weet iemand of een ander soort netstroomfilter beter werkt, of dat er een is die het signaal niet afzwakt? Of zijn er andere makkelijke oplossingen als een belachelijk goede wcd met aarde ofzo?
)