• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Grijze vlekken wanneer overbelicht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter allesfreak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

allesfreak

Ik ben net verhuist en heb Ziggo horizonbox aangesloten maar nu krijg ik grijze vlekken in het beeld waar het overbelicht is zoals bijv. een wit t-shirt of als de zon in beeld is komt daar een grijze blokkerige vlek overheen in plaats van wit. Maar heb geen flauw idee wat ik hieraan kan doen?
Iemand enig idee?

Als ik de kabel rechtsstreek in de tv stop niet via de horizonbox heb ik nergens langs van.

Joris
 
Je zegt er niet bij wat voor TV je hebt maar als het een HDTV of hoger is staat je resolutie van je Horizonbox misschien niet op 1080i?
 
nee tis best een oude samsung niet eens hd ready denk ik. Zou dat het probleem kunnen zijn? En is daar iets aan te doen?
 
en hoe doe ik dat? heb al even zitten zoeken maar kan zo gauw niet vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan