A
anconakip
ik heb een upc mediabox (de grijze met dvr functie). Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem:
als ik iets heb opgenomen en dit wil terugkijken heb ik vaak last van een zwart beeld en meer niet. Ik druk dan dus op play en het beeld wordt zwart en ik kan alleen nog terug naar het menu.
Pas als ik de mediabox terug heb gezet naar de fabrieksinstellingen kan ik weer opnames bekijken.
iemand een idee wat dit kan zijn?
als ik iets heb opgenomen en dit wil terugkijken heb ik vaak last van een zwart beeld en meer niet. Ik druk dan dus op play en het beeld wordt zwart en ik kan alleen nog terug naar het menu.
Pas als ik de mediabox terug heb gezet naar de fabrieksinstellingen kan ik weer opnames bekijken.
iemand een idee wat dit kan zijn?