• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Grijze mediabox (met dvr) minimaal 1 keer per week resetten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter anconakip
  • Startdatum Startdatum
A

anconakip

ik heb een upc mediabox (de grijze met dvr functie). Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem:

als ik iets heb opgenomen en dit wil terugkijken heb ik vaak last van een zwart beeld en meer niet. Ik druk dan dus op play en het beeld wordt zwart en ik kan alleen nog terug naar het menu.

Pas als ik de mediabox terug heb gezet naar de fabrieksinstellingen kan ik weer opnames bekijken.

iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Indien je geen opnames er meer op hebt staan die echt onvervangbaar zijn, zou ik contact met de Helpdesk zoeken.

Vraag ze om de mediabox op afstand te formatteren. Je moet de box dan 24 uur aan laten staan (dus niet op standby, maar echt aan) en UPC zal dan op afstand de harde schijf echt leeg maken en de software voor de mediabox geheel opnieuw er in laden.

Mocht dat ook niet helpen, dan ben ik bang dat de box toch aan het einde van zijn latijn is en vervangen zal moeten worden.
 
de opnames blijven er wel opstaan. Ik moet alleen vaak (gemiddeld 1 keer per week) de box resetten naar fabrieksinstellingen om de opnames te kunnen afspelen.
 
Ik doel er op dat indien je dus de box op afstand laat formatteren door UPC, je dan de opnames wel kwijt bent.
 
Terug
Bovenaan