- Berichten
- 121
we hebben onze 4'de mediabox
de eerste 2 diverse problemen (display op box werkt niet meer....ed)
3'de box sloeg iedere keer uit en na een een paar seconde weer aan
upc gebeld en zou weer een nieuwe krijgen ,mis dus
die zult van die helpdesk zat maar iets te verzinnen en we zouden een nieuwe krijgen (cisco energie zuinig enzo,binnen 4 a 5 werkdagen moest dat ding erzijn niet dus
weer bellen met die helpdesk ,en wat blijkt ,er was niets van bekent
die man heeft dus wel een nieuwe opgestuurd ,en wat blijkt ,deze box heeft dezelfde problemen als de vorige
ieder keer uitslaan en opnieuw opstarten
wederom die helpdesk gebeld,na een half uur eindelijk iemand van de helpdesk aan de lijn
en die kwam ook met een lulverhaal over dat hij te warm stond
dus ik alles verandert in de kast waar hij in staat heeft nu ongeveer 15 cm ruimte aan de bovenkant
moet genoeg zijn geloof ik
in ieder geval kan de warmte goed weg(bij de eerste 2 boxen nooit geen last mee gehad trouwens)
krijg steeds meer de indruk dat we met z'n alle flink besodemieterd worden bij upc
word tijd dat kassa of iets dergelijks deze shitzooi is gaat aanpakken
de eerste 2 diverse problemen (display op box werkt niet meer....ed)
3'de box sloeg iedere keer uit en na een een paar seconde weer aan
upc gebeld en zou weer een nieuwe krijgen ,mis dus
die zult van die helpdesk zat maar iets te verzinnen en we zouden een nieuwe krijgen (cisco energie zuinig enzo,binnen 4 a 5 werkdagen moest dat ding erzijn niet dus
weer bellen met die helpdesk ,en wat blijkt ,er was niets van bekent
die man heeft dus wel een nieuwe opgestuurd ,en wat blijkt ,deze box heeft dezelfde problemen als de vorige
ieder keer uitslaan en opnieuw opstarten
wederom die helpdesk gebeld,na een half uur eindelijk iemand van de helpdesk aan de lijn
en die kwam ook met een lulverhaal over dat hij te warm stond
dus ik alles verandert in de kast waar hij in staat heeft nu ongeveer 15 cm ruimte aan de bovenkant
moet genoeg zijn geloof ik
in ieder geval kan de warmte goed weg(bij de eerste 2 boxen nooit geen last mee gehad trouwens)
krijg steeds meer de indruk dat we met z'n alle flink besodemieterd worden bij upc
word tijd dat kassa of iets dergelijks deze shitzooi is gaat aanpakken

