F
Flasschuit
Telefonisch ben ik benaderd dat een upgrade van het oude 25mb abonnement naar fiber 60 kosteloos zou zijn.
Nu blijkt echter dat bij die overgang het 3 in 1 pakket uit elkaar is gevallen.
Dit houdt in dat ik ineens 13 euro meer op de factuur zie staan.
Na telefonisch contact is nu e.e.a. weer wel in de computer ingevoers als een 3 in 1 pakket.
Maar volgens de helpdesk medewerker viel er niets te doen aan de reeds gefactureerde 13 euro.
Nu gaat dit maar om in mijn geval één keer 13 euro maar het is weer die typische hoogmoed van een bedrijf dat denkt dat ze alles kan maken omdat de consument geen zin heeft in een switch van kabel naar adsl.
Waarom moet ik achteraf bellen om het weer in orde te maken terwijl dit ook gewoon moet kunnen op het moment dat ik dat aanbod krijg?
En waarom is het onmogelijk het duidelijk te hoog gefactureerde bedrag terug te storten?
Als ik los een patatje burger en milkshake haal bij de friettent dan combineert die kassa dat ook gewoon automatisch tot een pakket.
Nu blijkt echter dat bij die overgang het 3 in 1 pakket uit elkaar is gevallen.
Dit houdt in dat ik ineens 13 euro meer op de factuur zie staan.
Na telefonisch contact is nu e.e.a. weer wel in de computer ingevoers als een 3 in 1 pakket.
Maar volgens de helpdesk medewerker viel er niets te doen aan de reeds gefactureerde 13 euro.
Nu gaat dit maar om in mijn geval één keer 13 euro maar het is weer die typische hoogmoed van een bedrijf dat denkt dat ze alles kan maken omdat de consument geen zin heeft in een switch van kabel naar adsl.
Waarom moet ik achteraf bellen om het weer in orde te maken terwijl dit ook gewoon moet kunnen op het moment dat ik dat aanbod krijg?
En waarom is het onmogelijk het duidelijk te hoog gefactureerde bedrag terug te storten?
Als ik los een patatje burger en milkshake haal bij de friettent dan combineert die kassa dat ook gewoon automatisch tot een pakket.