• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gratis upgrade van 25mb naar fiber 60 blijkt toch niet zo gratis

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Flasschuit
  • Startdatum Startdatum
F

Flasschuit

Telefonisch ben ik benaderd dat een upgrade van het oude 25mb abonnement naar fiber 60 kosteloos zou zijn.
Nu blijkt echter dat bij die overgang het 3 in 1 pakket uit elkaar is gevallen.
Dit houdt in dat ik ineens 13 euro meer op de factuur zie staan.

Na telefonisch contact is nu e.e.a. weer wel in de computer ingevoers als een 3 in 1 pakket.
Maar volgens de helpdesk medewerker viel er niets te doen aan de reeds gefactureerde 13 euro.

Nu gaat dit maar om in mijn geval één keer 13 euro maar het is weer die typische hoogmoed van een bedrijf dat denkt dat ze alles kan maken omdat de consument geen zin heeft in een switch van kabel naar adsl.
Waarom moet ik achteraf bellen om het weer in orde te maken terwijl dit ook gewoon moet kunnen op het moment dat ik dat aanbod krijg?
En waarom is het onmogelijk het duidelijk te hoog gefactureerde bedrag terug te storten?
Als ik los een patatje burger en milkshake haal bij de friettent dan combineert die kassa dat ook gewoon automatisch tot een pakket.
 
Dit is inderdaad wel vreemde gang van zaken. Je bent niet de enige die deze aanbieding heeft ontvangen. Wordt alle overstappers eenmalig 13 euro aangerekend is dit mooie extra verdienste. Ga er vanuit dat het hier toch om een door medewerker gemaakte fout gaat. Zou je probleem eens voorleggen aan een van de webcare leden. Denk dat zij je zeker kunnen helpen deze fout wel te herstellen.
 
Ik heb dit helaas ook moeten ondervinden, het heeft 3 maanden geduurt voordat mijn 3 in 1 pakket weer een 3 in 1 pakket was, met andere woorden, ik heb 3 maanden lang de volle meuk voor alle abonnementen moeten betalen met daarbovenop nog eens €60 per maand voor Fiber Power 60. Waar ze dat bedrag vandaan gehaald hebben weet ik nog steeds niet, en alle helpdesk medewerkers weten ook niet hoe dat komt...tja ze zullen wel eens iets weten.
In ieder geval succes, en ik raad je 1 ding aan, reken goed uit wat je teveel betaald hebt en wat je dus gecrediteerd hoort te krijgen. Want ik kreeg voor Augustus een rekening van €138 en er werd €90 geïncasseerd, en nu hoop ik toch wel dat er op de factuur van September komt te staat hoeveel en waarvoor €48 in mindering is gebracht op de factuur van augustus aangezien dit niet op de factuur van augustus vermeld staat.
Ik weet dat het vervelend is, maar je moet er bovenop blijven zitten, het is per slot van rekening wel jouw geld, en niet van UPC, alhoewel ze er wel mee omgaan alsof het van hun is aangezien het gemiddeld 8 weken duurt voordat je je teveel in rekening gebrachte kosten gecrediteerd krijgt.
 
vraagje hoeveel betaal je nu dan dat vermeld je niet
maak anders even wat printjes dan kunnen we ook kijken
heb dit probleem al vanaf december
iederemaand krijg ik andere bedragen voor me 3 in 1 pakket
 
@Flasschuit,

Ik merkte ook vorige week dat ik al 2 maanden de pakketkorting van 13,50 Euro heb betaald.

Ik heb een PM naar Ryan-UPC gestuurd en die mailde terug dat dit idd fout was. Hij heeft het aangepast in het systeem en met de volgende faktuur moet het weer hersteld (en gecorrigeerd) zijn.

Zo kun je het dus ook doen. Ryan-UPC of Wassily-UPC een PM sturen met je verhaal.
 
Terug
Bovenaan