Gratis update van Light naar Extreme

Ik reageer hier ook even, zodat ik via email over dit onderwerp op de hoogte blijf. Ik zit namelijk in dezelfde situatie als feertje, en woon ook in Zaltbommel. Mijn broer met Com21, ook in Zaltbommel, teven hetzelfde verhaal. Heb van UPC ook te horen gekregen bij de laatste snelheidsverhoging dat de Com21 niet sneller kon, en dus maar 320kbits upload krijg, en geen korting op het abonnementsgeld mogelijk was. Dus ik ben heeeeeel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
 
Ja maar ik geloof er geen bal van dat mijn modem niet goed geregisteerd is en dat dat dan de oorzaak is.
Iedereen in deze hub zit met een com21 die de beloofde upload niet haalt.

Mijn buurman heeft een tijdje geleden (na een telefoontje met de helpdesk) een monmteur aan de deur gehad met een nieuw modem (ik geloof eurodocis of zoiest) om het daarna weer mee te nemen want hier werken alleen maar die com21 en geen ander werd er door hem gezegd.
 
feertje22 zei:
Ik snap je niet helemaal want volgens mij zeg je nu twee dingen

Wat kan die com21 dan precies aan aan upload? Ik krijg nu max 320 kbps ipv 1024 kbps

Dus com21 kan wel hoger dan.......?

Ik zal het ff uitleggen. Com21 modems hebben een apart netwerk. Zoals je misschien wel weet is com21 failliet. Vroeger zat er een kantoor van hun naast de ikea in delft, maar dat is allang verdwenen. Daarom kan upc dus ook niet meer de servers uitbreiden.

UPC heeft daarom besloten om over te stappen naar het eurodocsis netwerk, daar is het niet 1 leverancier die alles maakt maakt er zijn er heel veel: motorola, thompson etc etc.

Ik haalde met com21 volgens mij 250kb/sec download en 40 upload. Dramatisch slecht dus voor chello classic. Daarna werd mijn modem omgewisseld en toen had ik met een motorola modem meteen 120kb/sec upload en ook 500kb/sec download.

Het ligt dus gewoon aan het com21 netwerk dat te sloom is voor 4mbit/1mbit. Ze hebben op de com21 server gewoon alles vol openstaan maar die apparaten trekken het gewoon niet om harder dan 40 te uploaden.
 
lenselijer zei:
Het ligt dus gewoon aan het com21 netwerk dat te sloom is voor 4mbit/1mbit. Ze hebben op de com21 server gewoon alles vol openstaan maar die apparaten trekken het gewoon niet om harder dan 40 te uploaden.

En dus hebben ze op de HD van chello weer gewoon een lul verhaal opgehangen met hun "niet geregistreerd en over 48 uur heb je WEL de snelheid" >:D
 
feertje22 zei:
En dus hebben ze op de HD van chello weer gewoon een lul verhaal opgehangen met hun "niet geregistreerd en over 48 uur heb je WEL de snelheid"   >:D

Maar nou neem ik toch aan dat diegene die zat mee te luisteren niet de nachtportier van UPC was. Als jij de naam van die respondent hebt genoteerd en er gebeurd niets, weet ik nog wel een adres voor je waar je je klacht hierover kunt indienen.
Maar, wacht die 2 dagen nog even af, je weet het nooit met UPC.
 
ik wil natuurlijk geen slapende honden wakker maken, maar ik betaal al 1,5 jaar 14,95 voor easy. ik heb wel gewoon de easy snelheid. op de factuur staat nog dat ik chello entry heb (hebben ze niet meer). dit weerhoud mij er ook van om een hogere abo te nemen, want ja, dat voordeel he...
 
Tsarevitsj zei:
Maar nou neem ik toch aan dat diegene die zat mee te luisteren niet de nachtportier van UPC was.
Maar, wacht die 2 dagen nog even af, je weet het nooit met UPC.

Ik wacht gewoon drie dagen (krijgen ze nog een extra dag ook ;D ) en dan meldt ik me wel weer.

Tsarevitsj zei:
Als jij de naam van die respondent hebt genoteerd en er gebeurd niets, weet ik nog wel een adres voor je waar je je klacht hierover kunt indienen.

Naam heb ik en als het nodig is stuur ik wel een mp naar je.

Ik ben toch heeeel benieuwd zoals ik al zei
 
Vandaag weer gebeld met chello.

Kreeg de helpdesk aan de telefoon en die meneer snapte wel wat er aan de hand was.
Een com21 kan geen upload van 1 Mbps aan dus die vorige meneer van twee dagen geleden had een lulverhaal opgehangen.

Noemde zijn naam maar omdat ze door het hele land zitten was hij niet aan de telefoon te krijgen.

Advies van de helpdesk:
Maak een screenshot van de resultaten van de helpdesk en mail die maar.

Dat is dus onzin want wat moet ik bewijzen als het al vast staat dat ik gelijk heb.
Goed maakt niet uit, toch maar een mailtje gestuurd naar de door hem opgegevn e-mailadres.
[email protected]

Mail kan niet verstuurd worden want wordt door de server geweigerd !!!!!!!!!!!!!!!
 
feertje22 zei:
Vandaag weer gebeld met chello.

Kreeg de helpdesk aan de telefoon en die meneer snapte wel wat er aan de hand was.
Een com21 kan geen upload van 1 Mbps aan dus die vorige meneer van twee dagen geleden had een lulverhaal opgehangen.

Noemde zijn naam maar omdat ze door het hele land zitten was hij niet aan de telefoon te krijgen.

Advies van de helpdesk:
Maak een screenshot van de resultaten van de helpdesk en mail die maar.

Dat is dus onzin want wat moet ik bewijzen als het al vast staat dat ik gelijk heb.
Goed maakt niet uit, toch maar een mailtje gestuurd naar de door hem opgegevn e-mailadres.
[email protected]

Mail kan niet verstuurd worden want wordt door de server geweigerd !!!!!!!!!!!!!!!

Heb je hem ook vast gevraagd of de Com21 de volgende verhogeng wel meegenomen gaan worden naar 8mbit down, of dat je nu alvast je opzegging kon plaatsen bij die persoon?
 
Terug
Bovenaan