• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gratis update van Light naar Extreme

den Tsaar

Quality Member
Berichten
9.286
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,

Ik ben al een tijdje bezig met een soort guerrilla-war tegen UPC omtrent de waardeloze Newsserver, en dan vooral de binaries-groepen. Regelmatig gebeld met de HD, sommige wisten niet dat er een Newsserver bestond, contactformulier ingevuld, geen reactie, boze brief naar Customer Service, geen reactie, boze brief naar UGC Europe, vage reactie, brief wordt doorgestuurd naar Customer Service Nederland, daar bent u immers klant, verder geen reactie. Boze brief naar Liberty Global, waarvan UPC een dochteronderneming is, en ja hoor, wordt ik gebeld door een opperknuppel van UGC Europe, wiens naam ik niet zal noemen, zie verderop dit verhaal.
Ja, zegt ie, dat probleem met die Newsservers is al een tijdje bekend maar u moet begrijpen dat onze prioriteiten ergens anders liggen en bla bla gaat zo een paar minuten door.
Zeg ik, moet u horen, ik betaal abo niet alleen voor een Newsserver maar ook voor POP, SMTP, FTP, Domainname enz., dus voor het hele pakket zoals het in mijn contract staat met jullie. Dus als jullie die wanprestatie niet kunnen rechtzetten wil ik een deel van mijn abogeld terug en wel met terugwerkende kracht van 1 jaar.
Moest ie lachen, zegt ie, maar wie maalt er nou om binaries-nieuwsgroepen, is toch allemaal onzin wat daarop staat. Wordt ik link, ik zeg, het maakt gvd geen r..t uit waarin ik geïnteresseerd ben, Paulus de Boskabouter of de toegepaste relativiteitstheorie, het hoort er gewoon op te staan als het er is en compleet ook jaaahhh. Schrok ie toch wel een beetje van, werd gelijk een stuk vriendelijker maar in ieder geval kon ik geen abogeld terug krijgen, dat was alleen in andere gevallen mogelijk, bij storingen en zo. Zeg ik, dan ga ik naar de consumentenbond, naar Kassa, naar Radar, naar coax, schrijf naar de Telegraaf, net zo lang tot jullie door de knieën gaan. Was het ff stil, toen zegt ie, als ik u nou eens een gratis update geef van uw abo, wat heeft u? Light, dan maken we daar gewoon Classic van voor de prijs van Light.
Was ik ff stil, ik denk, die spoort niet, neemt me in de maling, maar toch. Net op het moment dat ik wilde zeggen dat ik daar wel wat voor voelde schiet het me te binnen dat er in Almere tests zijn met een verdubbeling van de DL en zo. Dat zeg ik dus tegen hem dat ik daar niks mee op zou schieten omdat ik in september sowieso een verhoging van DL krijg. Schiet ie in de lach, zegt ie, ja er gaan wel meer leuke dingen gebeuren aan het eind van de zomer maar ik zal het maken met u, ik upgrade u naar extreme en voor de prijs van Light en dan wil ik u niet meer horen over die Newsserver. Ik zeg gelijk, nou, vooruit dan maar, krijg ik daar geen gezeik mee?. Nee, zegt ie, ik laat een mutatie maken in de een of andere Dbase, doen we soms wel vaker voor klanten.
En ja hoor, twee dagen later denk ik wat komt die zooi van Eweka toch snel binnen, ff naar Test Server UPC en yes, bingo. Haha, mij horen ze dus niet meer bij de HD, toch wel een toffe pief daar bij UGC Europe!!!!!! :) ;) :D ;D
 
Top

Maaruh...

Eerst die volgende rekening afwachten maar...

Het blijft wel Chello natuurlijk! :D
 
Zal wel goed zitten, want na het opnieuw aanmelden bij provisioning stond er nog steeds Light bij mijn abo ;D :-*
 
Ben ook bang dat je een beetje in de maling bent genomen hoor. Dit soort dingen doen ze gewoon echt niet om 1 klantje te houden.
Hij liep je gewoon te dollen met een gratis upgrade, want een upgrade is *altijd* gratis. Alleen downgrade kost geld..
Als je nu echt met 20mb/s kunt downloaden dan krijg je volgende maand een rekening van 80 euro!
 
dan maken we daar gewoon Classic van voor de prijs van Light.
Dan moet ie dat er niet bijzeggen dus ....
We zullen wel zien. Ik hoop voor 'm dat de Tsaar gelijk heeft !


(of wij worden hier collectief in de maling genomen ......)
 
sja je krijgt niet alles gratis voor elkaar bij UPC, op sommige dingen na.....
 
Volgens mij neemt die 'vriendelijke' agent je echt wel in de maling. Aangezien het facturatiesysteem en het provisonering-systeem heel nauw samenhangen, is het onmogelijk om een light-product te factureren en een extreme te gaan provisioneren, tenzij er gefoefeld is, maar dat kan men makkelijk achterhalen...
 
Terug
Bovenaan