• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

`gratis`telefoon bij power

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jok

Met een tussenpoze van 3 maanden heb ik nu denk ik een jaar of 5 power.. Zoals bekend zijn de snelheden omhoog gegaan en de prijs ook maar gelijk.. Tot mijn afschuw zie ik dat je bij power nu telefoon voor niets krijgt.. nu weten we allemaal wel dat niets voor niets is, dus dat je nu betaald in je power abbonement voor telefonie of je het nu gebruikt of niet. Aangezien ik gebruik maak van een fax heb ik niets aan multikabel telefonie. Al met al zit ik er nu sterk aan te denken om toch maar over te stappen op tele 2.. Bundel met alles er op en er aan voor 40 euro (gratis laptoppie ook nog nu). Das toch 23 eurotjes minder als wat ik nu kwijt ben voor me analoge tv + power inet (dan wel 2mbit dl minder). Op zich heb ik liever kabel inet en multikabel is altijd goed maaar ik irriteer me enorm aan het feit dat ik nu betaal voor iets wat ik niet gebruik.. Ben nieuwsgierig of ik de enige ben :)
 
jok zei:
Aangezien ik gebruik maak van een fax heb ik niets aan multikabel telefonie.
FAX en modem worden niet gegarandeerd, maar werken wel gewoon. De telefoonkwaliteit van Multikabel is niet slechter dan als je VOIP bij een andere provider afneemt. Als je Tele2 neemt heb je ook voip en KPN levert over een aantal jaren ook geen analoge telefoonlijnen meer.

Ik heb met FAX geen problemen en ook met een analoog modem kan ik gewoon inbellen op een lijn op mijn werk. Misschien zijn er andere mee-lezers die ook ervaring hebben met FAX gebruik via Multikabel telefonie ??

Bundel met alles er op en er aan voor 40 euro (gratis laptoppie ook nog nu). Das toch 23 eurotjes minder als wat ik nu kwijt ben voor me analoge tv + power inet (dan wel 2mbit dl minder).
Maar je hebt er dan geen TV bij. Je moet de prijs dus eigenlijk vergelijken met power waarbij je ook telefonie kunt krijgen. Neem je een power-bundel is het nog iets goedkoper.
 
CeeS zei:
jok zei:
Aangezien ik gebruik maak van een fax heb ik niets aan multikabel telefonie.
FAX en modem worden niet gegarandeerd, maar werken wel gewoon. De telefoonkwaliteit van Multikabel is niet slechter dan als je VOIP bij een andere provider afneemt. Als je tele2 neemt heb je ook voip en KPN levert over een aantal jaren ook geen analoge telefoonlijnen meer.

Ik heb met FAX geen problemen en ook met een analoog modem kan ik gewoon inbellen op een lijn op mijn werk. Misschien zijn er andere mee-lezers die ook ervaring hebben met FAX gebruik via Multikabel telefonie ??

Bundel met alles er op en er aan voor 40 euro (gratis laptoppie ook nog nu). Das toch 23 eurotjes minder als wat ik nu kwijt ben voor me analoge tv + power inet (dan wel 2mbit dl minder).
Maar je hebt er dan geen TV bij. Je moet de prijs dus eigenlijk vergelijken met power waarbij je ook telefonie kunt krijgen. Neem je een power-bundel is het nog iets goedkoper.

Ow dat van tele 2 compleet is niet erg compleet dan hehe.. hmm.. dan was die vorige aanbieding leuker van ze met voetbal erbij en 20mbit maar goed... Ik heb een kennis met een fax. die vertelde mij dat hij of niet kon zenden of ontvangen (andersom dus wel).. Zal nog ff vragen of het nou ontvangen of zenden was dat hij niet kon.. zal eens horen bij muiltikabel hoe het zit als ik het allemaal eens wil testen want als het wel werkt is het wel een beetje zonde van het geld wat me KPN lijntje nu kost :)
 
Ik heb hier een fax ivm naberzorging noord-hollands dagblad. Krijg geregeld faxen binnen. Geen probleem dus.Ik heb het powerbundel abonnement
 
Je moet gewoon even opletten wat voor fax je koopt, en er dus eentje zoeken die geschikt is voor de kabel, want inderdaad werkt niet ieder type goed op de kabel...
Jammere is dat Multikabel het niet ondersteund, dus je hoeft hun niet te vragen om welk type dan eventueel geschikt zou zijn, die vraag zou ik hier op het forum gooien!

22mbit via adsl klinkt leuk, maar is in werkelijk maar voor een paar personen weggelegd! Er staat ook niet voor niks TOT 22mbit, reden is dat ADSL gewoon erg afhankelijk is van de afstand van de centrale.... hoe verder hoe trager kunnen we wel stellen.

VRaagje:

Als je nu geen telefonie gebruikt, en je hebt ga ik even van uit kennissen die dat wel via Multikabel hebben, waarom sluit je dan geen toestel aan die je desnoods alleen voor die gesprekken gebruikt? (Die gesprekken kosten je dan immers helemaal niks.)

Op die manier profiteer je van het feit dat je telefonie er bij hebt gekregen, en is er geen enkel nadeel denk ik zogauw meer te vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan