J
jok
Met een tussenpoze van 3 maanden heb ik nu denk ik een jaar of 5 power.. Zoals bekend zijn de snelheden omhoog gegaan en de prijs ook maar gelijk.. Tot mijn afschuw zie ik dat je bij power nu telefoon voor niets krijgt.. nu weten we allemaal wel dat niets voor niets is, dus dat je nu betaald in je power abbonement voor telefonie of je het nu gebruikt of niet. Aangezien ik gebruik maak van een fax heb ik niets aan multikabel telefonie. Al met al zit ik er nu sterk aan te denken om toch maar over te stappen op tele 2.. Bundel met alles er op en er aan voor 40 euro (gratis laptoppie ook nog nu). Das toch 23 eurotjes minder als wat ik nu kwijt ben voor me analoge tv + power inet (dan wel 2mbit dl minder). Op zich heb ik liever kabel inet en multikabel is altijd goed maaar ik irriteer me enorm aan het feit dat ik nu betaal voor iets wat ik niet gebruik.. Ben nieuwsgierig of ik de enige ben 
