A
Arthur63
Ik heb een abo op eredivisie live. In juni en juli kijk ik daardoor gratis Sport 1.
Sinds vanavond ligt bij mij Sport 1 er weer uit. Melding "u heeft geen abonnement op deze zender"
Als ik nu weer de HD moet bellen en een kwartier of langer in de wacht hang, dan is gratis niet echt gratis meer.
Iemand anders die hier ook last van heeft?
Kan een moderator wellicht het probleem voor mij oplossen?
Sinds vanavond ligt bij mij Sport 1 er weer uit. Melding "u heeft geen abonnement op deze zender"
Als ik nu weer de HD moet bellen en een kwartier of langer in de wacht hang, dan is gratis niet echt gratis meer.

Iemand anders die hier ook last van heeft?
Kan een moderator wellicht het probleem voor mij oplossen?
