- Berichten
- 261
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik kreeg vandaag deze text in mijn mailbox..
U ontvangt een nieuw wifi-modem.
Gratis snelheidsverhoging
Geachte heer ......
Wij verhogen uw internetsnelheid. U ontvangt hiervoor van ons gratis een nieuw wifi-modem in bruikleen. Hiermee gaat downloaden van 25Mb naar 120Mb en uploaden van 2,5Mb naar 10Mb. Versturen en ontvangen van grote bestanden gaat dan veel sneller, ook draadloos in en om uw huis!
Bevestig uw nieuwe wifi-modem
U hoeft uw nieuwe wifi-modem alleen nog even te bevestigen. Na bevestiging ontvangt u het modem binnen 10 werkdagen. Stuur uw huidige modem vervolgens kosteloos naar ons terug met de retourdoos.
Stuur mijn nieuwe wifi-modem
Omdat uw internetsnelheid aangepast wordt, kan ook de naam van uw abonnement veranderen. Verder blijft alles ongewijzigd, dus ook de abonnementsprijs en uw contracttermijn.
Wat moet ik hier mee??
Hebben meer mensen zo'n mailtje gehad?
En wat voor modem krijg je?
Gebruik een Netgear 3700 router en ben bang voor problemen..
Moet ik dit aanbod accepteren of niet?
Graag jullie mening.
Gr. Jankie
U ontvangt een nieuw wifi-modem.
Gratis snelheidsverhoging
Geachte heer ......
Wij verhogen uw internetsnelheid. U ontvangt hiervoor van ons gratis een nieuw wifi-modem in bruikleen. Hiermee gaat downloaden van 25Mb naar 120Mb en uploaden van 2,5Mb naar 10Mb. Versturen en ontvangen van grote bestanden gaat dan veel sneller, ook draadloos in en om uw huis!
Bevestig uw nieuwe wifi-modem
U hoeft uw nieuwe wifi-modem alleen nog even te bevestigen. Na bevestiging ontvangt u het modem binnen 10 werkdagen. Stuur uw huidige modem vervolgens kosteloos naar ons terug met de retourdoos.
Stuur mijn nieuwe wifi-modem
Omdat uw internetsnelheid aangepast wordt, kan ook de naam van uw abonnement veranderen. Verder blijft alles ongewijzigd, dus ook de abonnementsprijs en uw contracttermijn.
Wat moet ik hier mee??
Hebben meer mensen zo'n mailtje gehad?
En wat voor modem krijg je?
Gebruik een Netgear 3700 router en ben bang voor problemen..
Moet ik dit aanbod accepteren of niet?
Graag jullie mening.
Gr. Jankie


