• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gratis, maar het kost U wel € 15,-

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pboes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.053
Internet
  1. KPN
  2. Ziggo
Digitale TV
  1. Satelliet TV
  2. Ziggo
Da's gek: je kunt nu gratis een digitale ontvanger krijgen als je je aanmeldt voor een 3 in 1-bundel. Het kost je echter wel € 15,-.

MULTIKABEL: ALS IETS GRATIS IS KOST HET NIETS ! ! !
Dat is dus € 0,00 en geen vijftien Euro ! ! !
 
pboes zei:
Da's gek: je kunt nu gratis een digitale ontvanger krijgen als je je aanmeldt voor een 3 in 1-bundel. Het kost je echter wel € 15,-.

MULTIKABEL: ALS IETS GRATIS IS KOST HET NIETS ! ! !
Dat is dus € 0,00 en geen vijftien Euro ! ! !

Lezen is toch niet zo moeilijk?

U draagt in totaal € 15,- bij.
Te lezenop o.a. de site en advertenties: "Dit zijn de kosten voor handling, verzending en de benodigde smartcard (t.w.v. € 9,95)"
Dus de decoder is gratis.
U draagt € 5,05 bij voor handling en verzending. + € 9,95 voor de smartcard.
met groet,
Tom
 
Pboes moet beter lezen voor die praat.

De decoder betaal je ook niets voor, het verzenden en de smartcard wel.

Duidelijk toch, niet gelijk zo negatief hoor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan