• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gratis kastje ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Buster!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Buster!

Weet iemand hoe ik een gratis digitaal kastje verkrijg? Ik ben al sinds 98 bij casema, langzamerhand het hele pakket verkregen tot Z3i maar geen kastje gekregen en ik vertik het eerst naar alles in 1 te gaan en dan weer z3i te kopen. :giveup:
 
Weet iemand hoe ik een gratis digitaal kastje verkrijg? Ik ben al sinds 98 bij casema, langzamerhand het hele pakket verkregen tot Z3i maar geen kastje gekregen en ik vertik het eerst naar alles in 1 te gaan en dan weer z3i te kopen. :giveup:

Waarom wil je een gratis kastje als je die al lang had kunnen kopen met het geld wat je bespaart door een alles-in-1 extra te nemen in plaats van een Z3i ?? (dan had je er 2 gehad :wink:)

(Vanaf april ben je met Z3i toch al langzamer dan A-i-1-Xtra qua internetsnelheid, zie dit topic)
 
Dat was precies het item wat ik zocht, snap nu waarom ze niet willen dat ik er een kastje bijkrijg. De trend zou zijn dat Z3i zouden willen uitfaseren?
Dank voor je tip! om naar de andere threat te gaan. Wellicht dat in een nieuwe threat over "Z3i willen uitfaseren" mogelijk ook meer duidelijkheid komt van Ziggo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan