I
innocent
Ik ben nu al een tijdje met UPC in een mail wisseling verwikkeld over een advertentie die zijn op upc.nl hebben staan.
Aangezien dit via contact formulieren gaat en niet een echte mail wisseling loopt het tot op heden nog niet erg soepel. (Ik denk dat ik elke keer een andere medewerker krijg en ik vraag me af of zij de mail wisseling kunnen volgen. Waarschijnlijk zien zij alleen de tekst in het contact formulier en niet de eventuele reacties/vragen van hun collega's)
Op upc.nl staat links onderin 'GRATIS Digitale Video Recorder in bruikleen bij UPC HDTV DVR abonnement'. Ik begrijp dus ook niet waarom de abonnementen 'Royal HD' en 'Royal HD DVR', 4 euro per maand in prijs verschillen. (hetzelfde is aan de orde bij een niet HD Royal of niet HD Royal DVR abonnent.)
Ik begrijp best dat een 'HD decoder' en 'HD DVR decoder' in prijs verschillen, maar als de 'HD DVR decoder' GRATIS is dan mag je hier nooit 4 euro per maand extra voor rekenen. (48 euro per jaar en dan blijft hij ook nog eens eigendom van UPC)
Als je deze decoder bij philips koopt dan kost hij 249,99 euro. Hier staat dan echter wel een goedkoper hd-abonnement, geleverd door UPC, tegenover. (Philips Basis HD-abonnement kost 9 euro per maand, terwijl voor Philips Compleet HD elke maand 13 euro moet worden neergeteld. De vergelijkbare UPC-abonnementen met huur van de decoder kosten respectievelijk 13 euro en 22 euro per maand.)
Aangezien dit via contact formulieren gaat en niet een echte mail wisseling loopt het tot op heden nog niet erg soepel. (Ik denk dat ik elke keer een andere medewerker krijg en ik vraag me af of zij de mail wisseling kunnen volgen. Waarschijnlijk zien zij alleen de tekst in het contact formulier en niet de eventuele reacties/vragen van hun collega's)
Op upc.nl staat links onderin 'GRATIS Digitale Video Recorder in bruikleen bij UPC HDTV DVR abonnement'. Ik begrijp dus ook niet waarom de abonnementen 'Royal HD' en 'Royal HD DVR', 4 euro per maand in prijs verschillen. (hetzelfde is aan de orde bij een niet HD Royal of niet HD Royal DVR abonnent.)
Ik begrijp best dat een 'HD decoder' en 'HD DVR decoder' in prijs verschillen, maar als de 'HD DVR decoder' GRATIS is dan mag je hier nooit 4 euro per maand extra voor rekenen. (48 euro per jaar en dan blijft hij ook nog eens eigendom van UPC)
Als je deze decoder bij philips koopt dan kost hij 249,99 euro. Hier staat dan echter wel een goedkoper hd-abonnement, geleverd door UPC, tegenover. (Philips Basis HD-abonnement kost 9 euro per maand, terwijl voor Philips Compleet HD elke maand 13 euro moet worden neergeteld. De vergelijkbare UPC-abonnementen met huur van de decoder kosten respectievelijk 13 euro en 22 euro per maand.)