Delvi zei:
En dan nog is die aanbieding niet geldig.
Ik heb ze (3x) gebeld voor deze actie (op de 29ste), omdat ik best over wil stappen van tv/power internet, naar een bundel. Maar ik wil wel een recorder erbij dan. Alleen heb ik op het moment die 300 euro ofzo voor de recorder niet.
Dus ik dacht "mooie aanbieding, kan ik toch over en krijg ik er nog een recorder bij ook"....helaas, maar jammer. Upgraden kan, maar dan met de decoder en niet de recorder. ook niet tussen de hierboven genoemde datum. :evil:
Ik heb me zelfs nog laten bellen. Daar gevraagd hoe het nou zit en die jongen zei letterlijk "Meneer, als u uw abbo upgrade via het service center, dan kunt u op een gegeven moment aangeven dat u de recorder wilt hebben". Ik proberen.... mooi niet, ook daar kan je alleen de decoder aangeven en geen recorder.... Balen
Ik denk dat je niet de juiste persoon aan de telefoon hebt gehad .
Bij de eerste keer bellen had ik er geen recht op.Ik was het hier niet mee eens en toen algemene voorwaarde door gelezen en opnieuw gebeld andere mdw aan de lijn deze moest het evn uitzoeken.En volgens hem had ik wel recht op de harddiskrecorder.
Ik eb nu dus tv en internet(power) van MK en ga nu dus naar Powerbundel incl telefonie.Maar eerst maar afwachten als hij binnen komt .
Maar ik vrees dat je net de verkeerde aan de lijn gehad heb.