• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gratis Film 1 en Sport 1

  • Onderwerp starter Onderwerp starter asserboy
  • Startdatum Startdatum
A

asserboy

Gelezen op de website:

Nu voor alle abonnees van UPC Digital TV:
Neem een jaarabonnement op Film1 en/of Sport1 en kijk de eerste 2 maanden geheel gratis en vrijblijvend. U kunt het abonnement binnen twee maanden kostenloos beëindigen via 0900-1580. Er wordt dan niets in rekening gebracht.


Misschien leuk voor een hoop mensen.Of zou er een addertje onder het gras liggen?
 
Dit is gedaan voor zover ik weet, omdat veel klanten het pakket niet aan wilden vragen omdat ze niet weten wat het inhoud.
En 12,99 of 19,99 per maand is nogal een kostenpost als je niet blij bent met je pakket ;)

Nu hebben ze de mogelijkheid om te zien wat de zenders precies inhouden en dan daarna kan het abbonement gehouden worden of beëindigd worden.
 
Ik vind het ook een boel geld, overigens kijk ik graag een leuke film of een voetbalwedstrijd.
Dan is dit dus een leuke kans om twee maandjes gratis te kijken en moet je dus wel op tijd opzeggen!!
 
Let op!! telefoonummer om op te zeggen 0800-0102,tevens is dit het nummer op te activeren.
duurt echter wel een week voordat het er op staat werd mij vertelt. ;)
 
hopen natuurlijk op mensen die vergeten dan op te zeggen. Zal je dan vast aan jaar film1 abo vast zitten ;)
heb toen digitv had 3/4 maanden voor nop naar gekeken maar was teveel repeat aan films is 20 euro p/mnd zeker niet waard. Eerder 10 euro max.
 
Het addertje onder het gras is dat je een jaar contract krijgt, was eerst 6 maanden.
 
Hier zou je dan toch binnen twee maanden vanf kunnen?
 
Ik heb die 2 maanden gratis aangevraagd, en meteen weer opgezegd.
MAAR door een storing (|waarvan ze niet weten hoe lang het gaat duren) mbt het updaten van het kaartje, heb ik dus nog steeds geen beeld.
Ik w8 al 3 weken. Verschillende keer de helpdesk gebeld: ze zouden een signaal sturen-> geen beeld. Na de laatste telefoontje naar de helpdesk werd me medegedeeld dat er een storing is met de kaart update. Ik vind ut maar een raar verhaal.

Misschien kan een UPC-medewerker er wat meer van vertellen????

gr
Arjan
 
Als ik dit artikel lees, zou dat moeten kunnen!
 
Terug
Bovenaan