H
hao
Hallo, ik zit al bijna 5 maanden!!!!!!!!!!!!!!!!:evil: te wachten op een gratis digitale ontvanger van @home, zgn aktie Weststellingwerf. Ik heb al verscheidene malen gemaild en gebeld maar ze komen steeds weer met een mooi verhaal aanzetten en dat ik maar even geduld moet hebben.:x Maar mijn geduld is 3 maanden op.:x:x:x Nu kwamen ze laatst met een mooi aanbod van een "alles in 1 pakket" waarbij je ook een digitale ontvanger krijgt.:lol: Nu zit ik dus te wachten op 2 gratis digitale ontvangers maar hoe lang duurt zoiets nog?:roll: Heeft iemand anders ook een dergelijke ervaring met dit bedrijf

Groetjes, Henk.


Groetjes, Henk.