• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gratis aanbod Check-up door een Ziggo monteur.

Status
Niet open voor verdere reacties.

koopman4

Forum Gebruiker
Berichten
1.965
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
"Wij zijn pas tevreden als u het ook bent."

Met deze koptekst rolde enige tijd geleden een brief van Ziggo bij mij in de brievenbus.

Wij komen kosteloos bij u langs, wanneer u TV stoort, ruis, strepen of haperingen.
Of presteert uw internet niet zoals het hoort, of telefoon problemen.

Een apart gratis nummer voor aanmelding staat ook genoteerd.
Dus ik dacht even bellen en een afspraak maken.

De monteur is ondertussen langs geweest en heeft idd. alles verholpen, wat mogelijk was.
Lees meer op:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=43482

Dit is beslist een aanrader voor een ieder die dit aanbod krijgt. Men zal waarschijnlijk niet allemaal tegelijk bericht krijgen, e.a. loopt regio/wijk gericht, maar Ziggo gaat dit landelijk aanpakken.
Veel problemen worden dan eindelijk opgelost.
Bedankt Ziggo een pluim en een 10 met een griffel, hier scoor je abonnees mee.

Gerard.
 
Ik vind het een gedurfde uitspraak van Ziggo.....

Bij mij is die brief/folder/flyer niet gekomen, maar ben wel benieuwd.
Ik heb wel wat klusjes voor de monteur....
 
Denk dat je die brief alleen krijgt als Ziggo van hun kant kan meten dat je signaal niet optimaal is.

Verwacht dus zelf niet snel zo'n brief, heb topsignaal.
 
Denk dat je die brief alleen krijgt als Ziggo van hun kant kan meten dat je signaal niet optimaal is.

Verwacht dus zelf niet snel zo'n brief, heb topsignaal.
Als je mijn bericht en de verwijzende link goed had gelezen, had je kunnen zien dat iedere Ziggo abonnee met zo'n brief zal worden benaderd.
Het is dan aan jou de keus of je al dan niet hier gebruik van maakt, er wordt wel een datum voor reactie naar een speciaal telefoonnummer gesteld.

De Ziggo monteur (uitgeleend) is bij mij geweest en heeft alles naar wens kosteloos verholpen.
Zowel naar TV, Telefoon maar ook Internet werd naar gekeken.
Mijn familie en kennissen in de Haarlemmermeer hebben ook zo'n brief gekregen, e.a. gaat wel regio gewijs.

Gerard.
 
Ik heb ook het aanbod gekregen en ga daar natuurlijk op in. Klachten heb ik niet, maar die kunnen natuurlijk wel komen. Ik heb wel eens een lage signaalwaarde gezien, gemeten door een decoder. Als ze echt een modem van afstand kunnen uitlezen, zal er ook wel wat mis zijn. Ik houd jullie op de hoogte. Mijn kabels zijn volgens mij oké.
 
Gaat zeker per regio?
Zowel #1 maar ook #4 deel ik mee dat dit idd. regio gewijs geschied.
Nogmaals iedere Ziggo abonnee krijgt t.z.t. deze brief en kan de reageren.

Gerard.
 
......oh...gauw ff wat opzoeken!!! :rolleyes::rolleyes:
Nee hoor, ik heb nog niets te klagen, maar wel wat vragen.

Ben benieuwd wanneer wij (NH) aan de beurt zijn.
 
......oh...gauw ff wat opzoeken!!! :rolleyes::rolleyes:
Nee hoor, ik heb nog niets te klagen, maar wel wat vragen.

Ben benieuwd wanneer wij (NH) aan de beurt zijn.
Je had in mijn berichten kunnen lezen dat ze in N.H. (Multikabel) bezig zijn, maar ik woon in de Hlmmermeer en jij in Bovenkarspel en het werkt kleinschalig wijk gericht, niet de hele regio tegelijk.
In andere regio's is men ook bezig, maar het zijn allemaal bedrijven die voor Ziggo werken en tijdelijk voor deze werkzaamheden zijn ingehuurd.
Ze nemen echt de tijd voor iedere abonnee, gemiddeld zijn ze 1.5 uur bij je bezig.
Maar heb geduld, gedraag je netjes, want ook jij komt aan de beurt.

Gerard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan