• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Grabit en up-loaden.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Leonardo!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Leonardo!

Grabit is een newsreader die ook direct laat zien wat OE nooit laat zien;

Content-Type: image/jpeg; name="floret.jpg"

/9j/4AAQSkZJRgABAQEASABIAAD/2wBDAAEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEB
AQEBAQICAQECAQEBAgICAgICAgICAQICAgICAgICAgL/2wBDAQEBAQEBAQEBAQECAQEBAgICAgIC
AgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgL/wAARCAFEAO8DASIA
AhEBAxEB/8QAHwAAAAYDAQEBAAAAAAAAAAAAAAMFCAkKBAYHCwEC/8QAYhAAAQIDBQMGBwkJCgsI etc. etc. etc.

Maar kan je er ook berichten mee plaatsen in de nieuwsgroepen :?:

https://www.computertotaal.nl/downloads/prog.cfm?id=1
Omdat het programma geen functie biedt voor het uploaden van bestanden krijgt het een plaats achterin de rij.

Kan ik dus geen foto plaatsen met Gradit :?:
Dat kan met OE probleemloos.
 
VCDfan zei:
Kan ik dus geen foto plaatsen met Gradit
Dat kan met OE probleemloos.
Wat bedoel je trouwens met OE :?:
Pak de laatste Grabit hier https://www.shemes.com/index.php?p=download
Bedankt voor je reactie. De hoogste versie is ook de beste?
Mithrandir heeft gelijk. (van Microsoft :roll:)
Up-loaden doe ik met Outlook expres en gaat prima. Ik plaats alleen maar af en toe een fotootje in een nieuwsgroep.

Maar steeds meer krijg ik in diverse ook serieuze groepen die vreemde reeksen te zien dus 'moet' ik aan een andere newsreader. Grabit werd mij aanbevolen.
Hoe het komt dat als men een fotootje up-load het veranderd in die reeksen is mij een raadsel maar dat zal wellicht aan het up-load programma liggen?
 
Dat ik ff niet op Outlook Express kon komen heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik OE niet associeer met Usenet :D

Ik houd me alleen bezig met binaries dus daarom gebruik ik Powerpost met uploaden.Ik heb geen ervaring met OE als newsreader dus daar kan ik geen ervaringen met je delen.

Ik zou zeggen probeer Powerpost eens om een fotootje te posten. :wink:
 
VCDfan zei:
Ik zou zeggen probeer Powerpost eens om een fotootje te posten. :wink:
LOL, dus ligt het aan het up-loadprogramma. Bedankt voor je reactie.
 
dataLimiet opvragen

Ik heb elke maand een datalimiet van 50GB van Ziggo voor news servers. Weet iemand ook of je het ook ergens kunt opvragen hoeveel je nog over hebt ?:frons:
 
Ik heb elke maand een datalimiet van 50GB van ziggo voor news servers. Weet iemand ook of je het ook ergens kunt opvragen hoeveel je nog over hebt ?:frons:
Via "mijn-ziggo" bij je email-instellingen staat ook een stukje over newsserver dataverbruik. Klik hier. (inloggen met je hoofd-email-accountgegevens)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan