L
Leonardo!
Grabit is een newsreader die ook direct laat zien wat OE nooit laat zien;
Content-Type: image/jpeg; name="floret.jpg"
/9j/4AAQSkZJRgABAQEASABIAAD/2wBDAAEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEB
AQEBAQICAQECAQEBAgICAgICAgICAQICAgICAgICAgL/2wBDAQEBAQEBAQEBAQECAQEBAgICAgIC
AgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgL/wAARCAFEAO8DASIA
AhEBAxEB/8QAHwAAAAYDAQEBAAAAAAAAAAAAAAMFCAkKBAYHCwEC/8QAYhAAAQIDBQMGBwkJCgsI etc. etc. etc.
Maar kan je er ook berichten mee plaatsen in de nieuwsgroepen :?:
https://www.computertotaal.nl/downloads/prog.cfm?id=1
Omdat het programma geen functie biedt voor het uploaden van bestanden krijgt het een plaats achterin de rij.
Kan ik dus geen foto plaatsen met Gradit :?:
Dat kan met OE probleemloos.
Content-Type: image/jpeg; name="floret.jpg"
/9j/4AAQSkZJRgABAQEASABIAAD/2wBDAAEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEBAQEB
AQEBAQICAQECAQEBAgICAgICAgICAQICAgICAgICAgL/2wBDAQEBAQEBAQEBAQECAQEBAgICAgIC
AgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgL/wAARCAFEAO8DASIA
AhEBAxEB/8QAHwAAAAYDAQEBAAAAAAAAAAAAAAMFCAkKBAYHCwEC/8QAYhAAAQIDBQMGBwkJCgsI etc. etc. etc.
Maar kan je er ook berichten mee plaatsen in de nieuwsgroepen :?:
https://www.computertotaal.nl/downloads/prog.cfm?id=1
Omdat het programma geen functie biedt voor het uploaden van bestanden krijgt het een plaats achterin de rij.
Kan ik dus geen foto plaatsen met Gradit :?:
Dat kan met OE probleemloos.

