Goeie zet UPC: info aan DTV gebruikers

pb1

Forum Gebruiker
Berichten
2.598
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vandaag vond ik op mijn deurmat een brief en folder aan DTV gebruikers over de recente software update. ;)
Zoals vd Aart al aankondigde, de communicatie moest beter, en dit is een goed begin.
 
F

FugelPits

Oh mijn god, wat een vreselijke brief, ik kreeg jeuk op allerlei rare plaatsen toen ik het las. Ik hang al 1,5 jaar aan de lijn over klachten mbt de beeldkwaliteit, en dan krijg je zo'n brief binnen. Gatverdamme. De beeldkwaliteit is scherper geworden!? Laat me toch niet lachen! Schroef die bit-rate toch eens omhoog!

Trouwens, toen ik die brief opende, had ik even een sprankje hoop dat het om de HD decoder zou gaan... maar nee dus. Zullen ze de kerst halen met HD?
 
M

MisterM

Oh mijn god, wat een vreselijke brief, ik kreeg jeuk op allerlei rare plaatsen toen ik het las. Ik hang al 1,5 jaar aan de lijn over klachten mbt de beeldkwaliteit, en dan krijg je zo'n brief binnen. Gatverdamme. De beeldkwaliteit is scherper geworden!? Laat me toch niet lachen! Schroef die bit-rate toch eens omhoog!

Trouwens, toen ik die brief opende, had ik even een sprankje hoop dat het om de HD decoder zou gaan... maar nee dus. Zullen ze de kerst halen met HD?

Waarom zou je de bitrate omhoog moeten zetten als er niet meer beschikbaar is????

Als je zonodig betere kwaliteit wil op sommige kanalen moet je de programma aanbieders zoals bijvoorbeeld discovery of wat dan ook aanschrijven. Zoals bij diverse topics al aangehaald, What you get is what you see
 

Fredman

Forum Gebruiker
Berichten
171
MisterM zei:
Waarom zou je de bitrate omhoog moeten zetten als er niet meer beschikbaar is????

Als je zonodig betere kwaliteit wil op sommige kanalen moet je de programma aanbieders zoals bijvoorbeeld discovery of wat dan ook aanschrijven. Zoals bij diverse topics al aangehaald, What you get is what you see

Is niet helemaal waar .. NED1, 2 & 3 kunnen stukken beter volgens mij (kijk maar naar digitv van Essent)
 

dvanhul

Forum Gebruiker
Berichten
2.282
pb1 zei:
Vandaag vond ik op mijn deurmat een brief en folder aan DTV gebruikers over de recente software update. ;)
Zoals vd Aart al aankondigde, de communicatie moest beter, en dit is een goed begin.

Goede communicatie houdt in dat je van tevoren gaat vertellen wat er gaat gebeuren, en niet ruim een maand later met een nogal aanmatigende brief en qua inhoud nog erger doorgeslagen folder, de klant vertellen hoe goed UPC wel niet is en dat we blij mogen zijn dat we onze duurverdiende centen naar UPC mogen brengen (staat er niet letterlijk in, is mi wel de intentie van deze ronkende verhalen0
 
Bovenaan