• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Goeie uitleg van het Ziggo-netwerk/algemeen kabel-netwerk gevraagd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Realiseer me dat ik eigenlijk vrij weinig weet, ja ik weet dat er een glazen hoofd-ring (en) is, maar verder. Van xDSL weet ik ook vrij weinig. Iemand een goeie link die eea uitlegt en in een stroomdiagram uittekent.

Wat ik niet weet, staat er tegenover elke modem die thuis staat bij de kabel (Ziggo), een modem in de centrale? Volgens mij is dat bij xDSL wel zo... En vanaf de centrale gaat het verder....in (?) Ik bedoel, het is toch allemaal digitaal?

Nog iets, ik hoor dat DOCSIS 3.1 het probleem van overboeking wegneemt, maar was ons dat niet allang toegezegd met versie 3.0?
 
Terug
Bovenaan