hmolen
Forum Gebruiker
- Berichten
- 428
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik had dus eindelijk dit weekend eens tijd om mijn goede oude Arris modem te vervangen door de nieuwe Docsis3 - Cisco modem/router.
Uiteraard kreeg ik double nat op mijn eigen router maar dat is bekend (router achter router).
Verder werkte alles naar behoren, dus ik met 1200 de helpdesk gebeld en kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn met een licht Belgies accent.
Ik stelde me voor en vroeg of hij mijn modem in bridge-mode kon zetten omdat ik mijn eigen router wilde blijven gebruiken.
Zonder ook maar een aarzeling kreeg ik gelijk zijn "JA maar natuurlijk" te horen en nadat hij mij erop gewezen had dat dan de Cisco zou resetten en ik de 1200 call kwijt zou raken
en nadat hij het lijstje opgenoemt had wat er daarna niet meer zou werken (Eth2,3,4 disabled en Wifi (incl. WiFi spots) disabled) hing hij op.
Ik liep naar het modem wat al aan het resetten was en 10 minuten later had ik weer een perfecte verbinding.
Kudos !!! en nu op 200Mb (nou ja, 176Mb, maar toch...) downloaden, heerlijk snel weer.
Uiteraard kreeg ik double nat op mijn eigen router maar dat is bekend (router achter router).
Verder werkte alles naar behoren, dus ik met 1200 de helpdesk gebeld en kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn met een licht Belgies accent.
Ik stelde me voor en vroeg of hij mijn modem in bridge-mode kon zetten omdat ik mijn eigen router wilde blijven gebruiken.
Zonder ook maar een aarzeling kreeg ik gelijk zijn "JA maar natuurlijk" te horen en nadat hij mij erop gewezen had dat dan de Cisco zou resetten en ik de 1200 call kwijt zou raken
en nadat hij het lijstje opgenoemt had wat er daarna niet meer zou werken (Eth2,3,4 disabled en Wifi (incl. WiFi spots) disabled) hing hij op.
Ik liep naar het modem wat al aan het resetten was en 10 minuten later had ik weer een perfecte verbinding.
Kudos !!! en nu op 200Mb (nou ja, 176Mb, maar toch...) downloaden, heerlijk snel weer.