- Berichten
- 600
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Op 4-06-2012 had ik mjin ambo laten verandere in ver band met het gratis bellen, er werd tegen mijn gezegt dat als de verhoging van het internet er was ik ook gratis kon bellen, helaas was dat niet zo en ik ging er dus wel van uit. Ik terug gebeld hoe het was verlopen en moest bij de volgende rekening even kijken of ik moest betalen zo gezegt zo gedaan, dus op de laaste rekening stond dus dat ik moest betalen even de HD gebeld alles uit gelecht en kreeg netjes te horen dat het geld bij de volgende rekening netjes word terug word betaald. De HD had niet tegen mijn mogen zeggen dat als ik de nieuwe verbinding had ook gratis kon bellen.
Dus bij deze alle lof voor deze nette afhandeling

Dus bij deze alle lof voor deze nette afhandeling
