• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Godmode in Windows 7

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ko
  • Startdatum Startdatum
K

ko

Hoe je in Windows 7 alle settings kunt benaderen...

https://news.cnet.com/8301-13860_3-10423985-56.html?part=rss&subj=news&tag=2547-1_3-0-20

...maar om dat nou "godmode" te noemen........:-).
In linux heet dat gewoon "System Settings"...:-)

Ko
 
Daarom is Linux ook 1000x beter als windows, geen verborgen opties, en gewoon alles duidelijk en helder te benaderen ...

Met windows is het af en toe net alsof je bij de Albert Heijn loopt, echter alles zit achter glas zodat je er niet fatsoenlijk erbij kunt komen! ::)
 
Terug
Bovenaan