R
rongerritsen
Toen wij ons prachtige nieuwe (nieuwbouw) huisje betrokken, viel mij bij het openen van de meterkast op dat de CAI kabel er anders uitzag dan ik gewend was. In plaats van een ronde groene kabel was deze kabel enigzins plat. Na het een beetje beter te bekijken zag ik dat er naast de coax kabel een soort transparant witte plastic staaf in de mantel zat. Mijn conclusie was dat dit een (plexi)glasvezel kabel moest zijn! :-P deze kabel is niet aangesloten maar zit los in de CAI box gestoken. Betekent dit dat we binnenkort glasvezel internet/televisie gaan krijgen? of is het gewoon maar om te voorkomen dat er over een jaar of 10 weer gegraven moet worden?:? of heb ik het mis en is het compleet wat anders?