Beste forummers,
Aangezien de hypotheek rond is, moet ik de komende maanden (in september gaan regelen) gaan beslissen wat ik ga nemen. De keuze is of glasvezel (KPN, Xs4all of wellicht T-Mobile) of Ziggo (Horizonbox). Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beiden? Zo ja, wat zijn de mogelijkheden/onmogelijkheden van de ontvanger c.q. software bij beiden? Hoe zit het met het aantal timers, hoe lang van tevoren, uitbreiding van de opnametijd voor als het uitloopt, etc. En hoe is het met bugs bij beiden. Via glasvezel kan ik meer Duitse zenders krijgen, maar mis ik weer een aantal kanalen die ik soms tot vaak kijk (Mezzo, Pebbles, VH1 Classic) terwijl ik bij Ziggo weer de Franse TV kan krijgen. Als nu Ziggo ook een Duitse app zou lanceren, zou de keuze al makkelijker worden.
En is er iemand hier met ervaring met Ziggo in een jaren 60-appartement op 1 hoog? Is het signaal dan nog goed?
Aangezien de hypotheek rond is, moet ik de komende maanden (in september gaan regelen) gaan beslissen wat ik ga nemen. De keuze is of glasvezel (KPN, Xs4all of wellicht T-Mobile) of Ziggo (Horizonbox). Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beiden? Zo ja, wat zijn de mogelijkheden/onmogelijkheden van de ontvanger c.q. software bij beiden? Hoe zit het met het aantal timers, hoe lang van tevoren, uitbreiding van de opnametijd voor als het uitloopt, etc. En hoe is het met bugs bij beiden. Via glasvezel kan ik meer Duitse zenders krijgen, maar mis ik weer een aantal kanalen die ik soms tot vaak kijk (Mezzo, Pebbles, VH1 Classic) terwijl ik bij Ziggo weer de Franse TV kan krijgen. Als nu Ziggo ook een Duitse app zou lanceren, zou de keuze al makkelijker worden.
En is er iemand hier met ervaring met Ziggo in een jaren 60-appartement op 1 hoog? Is het signaal dan nog goed?
