P
Prawo
Rond je jaarwisseling stapte ik over van XS4ALL adsl op Ziggo alles-in-1.
Dus nu ook recent Ziggo modem (van Cisco) i.p.v. de Fritz!Box.
Zonder iets aan de instellingen te veranderen mijn Gigaset N300A IP Voip-telefoon aangesloten op het Ziggo modem.
Ineens kan ik niet meer uitbellen via mijn in de Gigaset geïnstalleerde voip-provider (007voip.com) en evenmin bellen of gebeld worden via een onderling ingerichte telefooncentrale (onsip.com). Voorheen lukte dat vanuit Fritz!Box/XS4ALL prima.
De vaste telefoonlijn van Ziggo werkt goed, maar die wil ik voor uitbellen in feite niet gebruiken.
Onze mobieltjes gebruiken we als extra telefoon, via de app van 007voip en de wifi-verbinding thuis (ook op het Ziggo-modem!) en dan kunnen we probleemloos uitbellen zoals we al gewend waren.
Probleem lijkt bij Ziggo te liggen.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Dus nu ook recent Ziggo modem (van Cisco) i.p.v. de Fritz!Box.
Zonder iets aan de instellingen te veranderen mijn Gigaset N300A IP Voip-telefoon aangesloten op het Ziggo modem.
Ineens kan ik niet meer uitbellen via mijn in de Gigaset geïnstalleerde voip-provider (007voip.com) en evenmin bellen of gebeld worden via een onderling ingerichte telefooncentrale (onsip.com). Voorheen lukte dat vanuit Fritz!Box/XS4ALL prima.
De vaste telefoonlijn van Ziggo werkt goed, maar die wil ik voor uitbellen in feite niet gebruiken.
Onze mobieltjes gebruiken we als extra telefoon, via de app van 007voip en de wifi-verbinding thuis (ook op het Ziggo-modem!) en dan kunnen we probleemloos uitbellen zoals we al gewend waren.
Probleem lijkt bij Ziggo te liggen.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?