• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gigaset meldt unavailable elke 30 minuten

Berichten
15
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijn Gigaset 675 IP geeft ieder half uur een piep en toont de melding unavailable op alle toestellen. Als ik wat langer heb zitten bellen komt de melding meteen na het beeindigen van het gesprek. Herkent iemand dit?
Verder werkt alles goed.
 
Dit heb ik ook, alleen licht mijn schermpje iedere 30min. op zonder melding. Net of er iemand gaat bellen... Geen idee waar dit vandaan komt.
 
:D Zelf na lang puzzelen het antwoord gevonden. Nadat ik een andere telefoon heb aangesloten werd het telefoonnummer wel herkend dat mij iedere 30 minuten een lege voicemail melding stuurde. Bleek voicemail van KPN te zijn. Daar ben ik al 2 jaar weg. Toch de klantenservice gebeld, en dezelfde avond probleem weg. Wel grappig de volgende dag telefoon van de KPN storingsafdeling op de voicemail nadat het probleem dus al was opgelost: u bent geen klant van KPN dus u moet UPC bellen. Nou ja :o gelukkig waren er ook KPN'ers die het probleem gewoon hebben opgelost.
 
Probleem met KPN is weer terug

Ik ben al ruim 2 jaar geen klant meer bij KPN. In januari kreeg ik toch elk half uur een melding dat er voicemail voor mij was vanaf de KPN voicemail voor vaste aansluitingen 0842-3333. Dat was dus alleen de melding waardoor mijn voicemail lampje gaat branden, en met een piepje >:( . Nadat KPN in januari heeft toegegeven dat vanuit hun systeem foutieve signalen op mijn UPC telefoonnummer werden afgevuurd hebben ze het probleem opgelost. Maar nu is sinds enkele weken het probleem terug. En KPN wil niet meer meewerken. Gelukkig zit de UPC helpdesk er nu achteraan maar het is wel een vervelend probleem. Ik heb Wassily ook maar een PM gestuurd. Herkend iemand dit probleem?
 
Terug
Bovenaan