H
harry-p
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op dit forum dus ik hoop dat ik het zo goed doe.
wij hebben internet van @home met een motorola modem.
Bij 1 pc werkt alles goed , maar we hebben nu een laptop erbij gekocht.
We hadden nog een draadloze router liggen ( gigabyte b49g ) als we deze
ertussen plaatsen dan komen we niet op het internet alles geprobeerd ressetten enz enz , maar nu lees ik dat dit bij meer mensen voorkomt .
Wie kan mij helpen
wij hebben :
1 vaste bekabelde pc met windows XP
1 laptop met vista home premium
motorola modem van @home
gigabyte router type B49G
p.s. hier op dit forum praten mensen over ressetten van een modem en router maar wat houd dit in , stroom eraf of knop op apparaat indrukken
of knop een aantal seconden ingedrukt houden enz enz .
Alvast bedankt allemaal . :applause::applause:
Ik ben nieuw hier op dit forum dus ik hoop dat ik het zo goed doe.
wij hebben internet van @home met een motorola modem.
Bij 1 pc werkt alles goed , maar we hebben nu een laptop erbij gekocht.
We hadden nog een draadloze router liggen ( gigabyte b49g ) als we deze
ertussen plaatsen dan komen we niet op het internet alles geprobeerd ressetten enz enz , maar nu lees ik dat dit bij meer mensen voorkomt .
Wie kan mij helpen

wij hebben :
1 vaste bekabelde pc met windows XP
1 laptop met vista home premium
motorola modem van @home
gigabyte router type B49G
p.s. hier op dit forum praten mensen over ressetten van een modem en router maar wat houd dit in , stroom eraf of knop op apparaat indrukken
of knop een aantal seconden ingedrukt houden enz enz .
Alvast bedankt allemaal . :applause::applause:
)