Giga en aanpassing AOP door monteur

hartvan

Forum Gebruiker
Berichten
20
Ik heb van de week 3 maal klantenservice gebeld omdat me hoofdaansluiting (gewoon simpel een doosje vervangen wat ik zelf doe) niet voldoet aan me nieuwe abbo giga die ik van de week afsloot . maar ik kreeg de 3e medewerker een man aan de telefoon omdat ik vroeg waar me hoofdaansluiting bleef die me al 5 dagen geleden beloofd was om op te sturen hing hij gewoon op ????? Delta is nu in de straat bezig en ik ken ondanks ik al heel veel jaren bij jullie klant ben nog binnen 2 weken opzeggen en mischien ga ik dat gewoon doen en stuur ik het modem terug .Zo ga je niet met klanten om Ziggo :embarrassed::embarrassed::embarrassed:
 
een hoofdaansluiting/AOP wordt niet meer opgestuurd dit moet ten alle tijde door een ziggo monteur worden vervangen
 
ik heb nu max abbo en er staat op me hoofdaansluiting SQ601 wat moet er dan vervangen worden ? en die medewerker moet ook niet ophangen daar betaal ik te veel voor per maand :embarrassed:
 
die moet vervangen worden door een vermoedelijk TRISZ-DG300
vraag om een installatiemonteur
 
wat is er moeilijk aan om een monteur te laten komen voor een paar draadjes aan te sluiten dat ik vorige keer ook gedaan heb ????wat een gedoe
 
maar bedankt voor je reactie Mouse ik ga denk ik nog annuleren en verder kijken bedankt;)
 
de ks kan gewoon een monteur inplannen hiervoor , geen idee waarom ze ophangen
 
Als je naar Delta gaat, dan zullen ze toch ook je AOP geschikt willen maken voor deze tijd, of in geval van glasvezel dat afmonteren.
Hoe dan ook zal dat door een monteur gedaan worden. Daar zal vast een reden voor zijn. Uiteindelijk is de provider ook verantwoordelijk voor het signaal tot en met de AOP. Als ze klanten zelf laten klussen dan wordt het natuurlijk een zooitje.
 
en indien jezelf aan het ziggo AOP gaat knutselen kan je boetes krijgen ( want je zit aan andermans spullen ,AOP is ziggo eigendom)
of je signaal wordt afgesloten en dan kan je niks meer
 
Terug
Bovenaan