F
frankie66
Hebben jullie toevallig ook last dat wanneer je een tv progamma kijkt daar het beeld (van hetzelfde progamma) doorheen komt ?
Vooral met ondertiteling is dit goed te zien.
De ondertiteling die je dan dubbel ziet, zweeft een beetje boven de originele ondertiteling en scrolt van links naar rechts en
weer terug.
Dit is zowel met de medibox met DVR als op de analoge zenders te zien en zéér irritant.
Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Vooral met ondertiteling is dit goed te zien.
De ondertiteling die je dan dubbel ziet, zweeft een beetje boven de originele ondertiteling en scrolt van links naar rechts en
weer terug.
Dit is zowel met de medibox met DVR als op de analoge zenders te zien en zéér irritant.
Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt.