• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geweldige snelheid deze week:-(

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joost.tiel
  • Startdatum Startdatum
J

joost.tiel

gaat lekker met upc... maar niet heus. >:(
Deze snelheid net gemeten, daar gaat m'n 60 mb...... >:( >:( >:(
Upc kom nu eens met oplossingen want dit gaat niet werken voor deze prijs, had net zo goed bij Tele2 kunnen blijven.

 
Wat heb je zelf al gedaan om te onderzoeken wat er aan de hand is? Het hoeft natuurlijk niet altijd aan UPC te liggen (kan wel natuurlijk!!). Reset om te beginnen de hele boel eens even vanaf de muur. Je upload is prima in orde, maar je download is natuurlijk way too low. Test ook eens op een andere server. Nog beter: download hier even een file van 1000 MB: https://ftp.tiscali.nl/pub/test/

 
Heb alles al eens los gehad en gereset, helaas helpt het niet.
Internet valt ook iedere keer uit, soms dagen geen last van dan opeens 5 keer in een uur.
Ga volgende week maar eens bellen naar upc als het niet veranderd.

Heb namelijk altijd wel redelijke snelheid gehad namelijk.

Oh ja, voor de download van 1000mb geeft ie tussen de 400 en 500kb/sec aan
 
Het kan ook te maken hebben met de Thomson. Hou je dit soort problemen, probeer dan een Cisco te bemachtigen. Moet je wel zelf een router aanschaffen natuurlijk.

Ik zou als ik jou was contact opnemen met webcare hier op het forum:

https://ziggoforum.nl/topics/17317/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ook zoals elk weekend snelheids problemen heb gewoon 25mb fiberpower maar lijkt wel een 56k6 UPC begint wederom baggerslecht te worden, spijt als haren op mijn hoofd heb ik dat ik me om heb laten praten om dit te nemen >:(
 
jtech zei:
Het kan ook te maken hebben met de Thomson. Hou je dit soort problemen, probeer dan een Cisco te bemachtigen. Moet je wel zelf een router aanschaffen natuurlijk.

Ik zou als ik jou was contact opnemen met webcare hier op het forum:

https://ziggoforum.nl/topics/17317/

Ik heb een cisco modem en hetzelfde probleem. 's avonds en in het weekend haal ik slechts 50-60% van mij maximale snelheid.
In plaats van snelheids verhogingen kan upc veel beter investeren in de zo langzamerhand steeds vaker voorkomende capaciteitsproblemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nerdwebber zei:
Ik heb een cisco modem en hetzelfde probleem. 's avonds en in het weekend haal ik slechts 50-60% van mij maximale snelheid.
In plaats van snelheids verhogingen kan upc veel beter investeren in de zo langzamerhand steeds vaker voorkomende capaciteitsproblemen.

Voor wat betreft bepaalde regio's heb je daar zeker een punt. De capaciteit van het netwerk houdt niet altijd gelijke tred met de verkochte abo's in een bepaald gebied.
 
3363 CC Is ook een drama nu!

Joehoe! doe es ff lekker leveren waar ik voor betaal! >:(
 
ik heb er ook veel last van ook een topic geopend maar gesloten door de moderator terwijl het niet om zomaar een speedtest gaat maar dike problemen met me download snelheid er is bij mij iets aan de hand >:(
ik haal ook maar 30mbps terwijl ik fiber 120mbps heb die wijk kast mag wel een upgrade krijgen postcode 3069
 
Heb hier ook hetzelfde probleem, snelheid komt niet hoger als 70Mbps en soms niet eens boven de 10Mbps.
Voor de verdubbeling van de snelheid nooit problemen gehad haalde ik altijd snelheden boven de 60Mbps, maar sinds de snelheden verdubbeld zijn en ik nu 120Mbps zou moeten halen werkt het niet meer zoals t het eerst was
 
Terug
Bovenaan