• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geweldige monteurs gehad btw

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Wat ik nig niet verteld heb hier is dat ik uitstekende monteurs over de vloer heb gehad toen zij de Horizon box gingen installeren.
Alles werd keurig netjes aangesloten, sterker nog... zij zagen een betere manier van het aanleggen van de bekabeling en voerden dat na toestemming van ons direct uit.
Ook werd de box prima ingesteld en werd mij alles keurig uitgelegd.
Moet dus zeggen, dat ik blij ben met de monteurs die langs kwamen.
Ze namen namelijk rustig de tijd en testen ook het on-demand gedeelte, of dat namelijk in orde was en dat was zo.
Ook twonky werd getest.

Moet btw ook bekennen dat Film1 toch flink verbeterd is, als ze zo doorgaan neem ik toch een abbo op film1.
on-demand bevat goede series en films in HD kwaliteit.
abbo sluit ik dan wel pas na deze actie periode af.
ben dus wel tevreden ermee.
 
@Donnerd...
Moet inderdaad bekennen dat ik het helemaal met je eens ben.
Ik vond de service ook prima!
 
er zijn monteurs en monteurs, zijn net mensen ;-)
de een doet het wat beter als de andere
 
Welke service?
Bij UPC?
Je bent echt een uitzondering.
Monteur hier heeft mijn modem meegenomen, nu al dagen geen internet geen telfonie.
Over drie weken heeft men tijd zegt Helpdesk
 
Donnerd zei:
Wat ik nig niet verteld heb hier is dat ik uitstekende monteurs over de vloer heb gehad toen zij de Horizon box gingen installeren.
2 monteurs om een Horizon-box te installeren?
 
Terug
Bovenaan