J
joost.tiel
bedankt voor de zeer snelle en vriendelijke service die jullie altijd leveren.
ik snap niet waarom sommige mensen zo zeuren omdat ze lang moeten wachten.
Gisteren nieuwe horizon box gekregen, vandaag omgezet naar alles in 1 en perfect werkend.
tot nog toe niks anders dan lof over jullie!
Ga vooral zo door heren en dames van het team!!
ik snap niet waarom sommige mensen zo zeuren omdat ze lang moeten wachten.
Gisteren nieuwe horizon box gekregen, vandaag omgezet naar alles in 1 en perfect werkend.
tot nog toe niks anders dan lof over jullie!
Ga vooral zo door heren en dames van het team!!


