• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geweldig webcare medewerkers

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joost.tiel
  • Startdatum Startdatum
J

joost.tiel

bedankt voor de zeer snelle en vriendelijke service die jullie altijd leveren.
ik snap niet waarom sommige mensen zo zeuren omdat ze lang moeten wachten.
Gisteren nieuwe horizon box gekregen, vandaag omgezet naar alles in 1 en perfect werkend.
tot nog toe niks anders dan lof over jullie!

Ga vooral zo door heren en dames van het team!!
 
joost.tiel zei:
bedankt voor de zeer snelle en vriendelijke service die jullie altijd leveren.
ik snap niet waarom sommige mensen zo zeuren omdat ze lang moeten wachten.
Gisteren nieuwe horizon box gekregen, vandaag omgezet naar alles in 1 en perfect werkend.
tot nog toe niks anders dan lof over jullie!

Ga vooral zo door heren en dames van het team!!
misschien omdat ze lang moeten wachten andere mensen zijn jou niet dat jij wel snel geholpen bent hoeft niet te betekenen dat het bij anderen wel snel is gegaan
en vreemd dat er heel veel klachten zijn en bij jou alles perfect werkt
beetje dom bericht dit had je beter eerst is over na moeten denken voor het neer te zetten vind het erg erg dom :-X
 
rogier37 zei:
misschien omdat ze lang moeten wachten andere mensen zijn jou niet dat jij wel snel geholpen bent hoeft niet te betekenen dat het bij anderen wel snel is gegaan

Het forum staat inderdaad niet voor niets zo vol met klachten... en dat is alleen maar van de mensen die de weg naar het forum wel weten!
 
Creative Solution zei:
Het forum staat inderdaad niet voor niets zo vol met klachten... en dat is alleen maar van de mensen die de weg naar het forum wel weten!
Van de mensen die klachten hebben laat 90% zich horen, van de mensen die tevreden zijn misschien maar 10% dus je moet alles wel in perspectief zien. Ik zelf hoor bij de klanten die WEL tevreden zijn over UPC, óók met het nieuwe Horizon pakket waar bij mij ook niet alles vlekkeloos verliep maar de medewerking van verkoop en helpdesk was uitstekend !
 
sanook zei:
Van de mensen die klachten hebben laat 90% zich horen.

Maar dat staat niet gelijk aan de mensen die buiten dit forum klachten hebben. Zoals gezegd, niet iedereen weet de weg naar dit forum. Beetje raar getal dus.
 
Ik heb al 2x een twitter bericht gestuurd naar upc inclusief 2dm's met mijn gegevens. Op facebook heb ik wat gezet maar help krijgen, nee.
 
Als deze discussie dan toch gestart gaat worden; Er is ook nog een vrij groot aantal van de mensen die klachten hebben, die ze zelf veroorzaakt hebben, of gewoon snel gaan zeuren terwijl er nog vrij weinig aan de hand is. Heel veel klachten die ik de afgelopen dagen voorbij heb zien komen is voor geen T&T of een box die weekje later komt :shocked2:
 
poiuyt zei:
Ik heb al 2x een twitter bericht gestuurd naar upc inclusief 2dm's met mijn gegevens. Op facebook heb ik wat gezet maar help krijgen, nee.
Als het een Horizon probleem is, bel dan met de Horizon Helpdesk dan krijg je tenminste direct contact met iemand die je probleem vaak meteen op kan lossen. 020-7757061 !
 
@All,

Het is op dit moment extreem druk. Het kan dus zijn dat je iets langer op een reactie moet wachten dan normaal.
 
Terug
Bovenaan