• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geweldig Webcare (Esther)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ?UPC?
  • Startdatum Startdatum
?

?UPC?

Na weken van verhalen en toezeggingen van de Dames en Heren van 1200 over het goed krijgen van een pakket wijziging was ik het moe.

Gistermorgen Esther gemaild, bijna onmiddelijk antwoord.

s'avonds bevestigingsmails en meteen ook de verhoogde snelheid.

Dus alles in een dag klantvriendelijk en professioneel geregeld.

Daarvoor Hulde. :)
 
Esther is inderdaad een zeer goede toevoeging aan het Webcare-team!
Heeft mij ook al keurig geholpen toen er wat onduidelijkheden naar boven kwamen.
 
Terug
Bovenaan