B
Bubbaman
Onderstaand spreekt voor zicht. Hou in je achterhoofd dat er een nieuwe LCD televisie aan hangt, en het HF-signaal ook via de video en 2 overige TV-toestellen om te janken is...
Mijn klacht aan UPC:
"Sinds enige dagen is de analoge televisie ontvangst bijzonder slecht. De digitale ontvangst is echter perfect. Ik heb alle HF-kabels (coax) vervangen vanaf de muur tot aan de TV met hoge kwaliteitskabels; geen resultaat. Ook het direct aansluiten van de TV op de kabel (zonder video e.d.) geeft geen resultaat. Het signaal wordt met de dag slechter!
Ik heb begrip voor atmosferische condities, maar dit kan daar niets mee te maken hebben. Ik ben nu al 12 jaar tevreden klant, dus ik verwacht in ieder geval een steekhoudende verklaring en niet het standaard helpdesk verhaaltje."
Het antwoord:
"Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Wij hebben zojuist uw signalen nagekeken en hieruit is gebleken dat het probleem niet aan UPC ligt.
Dit constateren wij omdat uw signaal correct de woning binnenkomt en omdat u volledig gebruik kan maken van uw overige producten. Dit is namelijk hetzelfde signaal als wat u op uw tv ziet als tv-beeld.
Hieruit kunnen wij opmaken dat mogelijk uw analoge ontvanger in uw tv kapot of beschadigd is.
Wij adviseren u een andere tv aan te sluiten op de coax kabel."
Een halve dag na het sturen van dit bericht was alles analoog beter dan het ooit voorheen geweest is... Rara.....
Mijn klacht aan UPC:
"Sinds enige dagen is de analoge televisie ontvangst bijzonder slecht. De digitale ontvangst is echter perfect. Ik heb alle HF-kabels (coax) vervangen vanaf de muur tot aan de TV met hoge kwaliteitskabels; geen resultaat. Ook het direct aansluiten van de TV op de kabel (zonder video e.d.) geeft geen resultaat. Het signaal wordt met de dag slechter!
Ik heb begrip voor atmosferische condities, maar dit kan daar niets mee te maken hebben. Ik ben nu al 12 jaar tevreden klant, dus ik verwacht in ieder geval een steekhoudende verklaring en niet het standaard helpdesk verhaaltje."
Het antwoord:
"Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Wij hebben zojuist uw signalen nagekeken en hieruit is gebleken dat het probleem niet aan UPC ligt.
Dit constateren wij omdat uw signaal correct de woning binnenkomt en omdat u volledig gebruik kan maken van uw overige producten. Dit is namelijk hetzelfde signaal als wat u op uw tv ziet als tv-beeld.
Hieruit kunnen wij opmaken dat mogelijk uw analoge ontvanger in uw tv kapot of beschadigd is.
Wij adviseren u een andere tv aan te sluiten op de coax kabel."
Een halve dag na het sturen van dit bericht was alles analoog beter dan het ooit voorheen geweest is... Rara.....