• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Getild voor €0,68

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jerquin
  • Startdatum Startdatum
J

jerquin

Leuk ik ben net pas een kwartier lid van de Supernews, maken ze reclame van nu €6,99. n wat gebeurt bij de afrekening van Paypal moet je ineens €7.67 betalen jongens van Supernews DUIDELIJKHEID is toch wel het minst verreisde. Niet dat je ineens meer moet gaan betalen. Kom niet met de smoes van met Paypal betaal je extra kosten want dat staat nergens vermeld. Voor achteraf had ik net zo goed bij Eweka kunnen blijven, die zijn tenminste duidelijk. En het gaat mij niet om die €0,68 maar om principes.
 
Niet om iets goed te praten maar boven in beeld staat het volgende:

Usenet van Supernews: Koop Usenet vandaag
BEGIN VANDAAG:$9,99 per maand (beste waarde waar dan ook!)
€6,99 per maand met iDEAL


Dan denk ik dat het op een andere manier betalen dan iDEAL iets anders kost.
Maar het mag inderdaad wel iets beter in beeld staan.
 
Maar op de aanmeld pagina is het nergens terugzet vinden via ideal? https://chelloo.nl/usenet.html
En idd er knippert bovenin beeld een ideal tekentje mar er staat nergens dat je de korting alleen met ideal krijgt???
 
jerquin zei:
maar er staat nergens dat je de korting alleen met ideal krijgt???

Niet?

1-12-2011 11-59-28.png


Ik vind het vrij duidelijk, je betaalt €6,99 alleen met iDeal (anders hadden ze voor de reclame-uiting de andere betaalmethodes ook wel bijgevoegd). Maar men zou het er eventueel voor de zekerheid bij kunnen zetten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jerquin zei:
Maar op de aanmeld pagina is het nergens terugzet vinden via ideal? https://chelloo.nl/usenet.html
En idd er knippert bovenin beeld een ideal tekentje mar er staat nergens dat je de korting alleen met ideal krijgt???

De vermelding "met ideal" is inderdaad niet echt duidelijk, dat moet beter kunnen. Dat ondernemers meer rekenen voor PayPalbetalingen kan ik echter wel begrijpen, want dat is met name voor kleine bedragen relatief erg duur voor een ondernemer (duurder dan de meeste creditcards!).

Ook Ideal is trouwens erg duur voor een kleine ondernemer met relatief weinig transacties per maand. Bij een aantal duizenden transacties per maand is het echter weer relatief goedkoop.
 
jtech zei:
[......................]
Ook Ideal is trouwens erg duur voor een kleine ondernemer met relatief weinig transacties per maand. Bij een aantal duizenden transacties per maand is het echter weer relatief goedkoop.
Als gewone consument vind ik Ideal ideaal....:-). Maar ik gebruik het alleen voor online bestellingen.
Als mensen beter zouden letten op de betalingswijzen voor online aankopen, dan zouden ze meerdere mogelijke betalingswijzen zien. Met bijbehorende (meer)prijzen, waaronder soms ook Paypal.

betaalwijzen-Supernews.PNG


...inderdaad; geen (eventuele) meerkosten aangegeven bij nl.supernews. Dat kan beter......

Ko
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De reclame meldt niets over kosten paypal

citaat

* Betalen via iDeal / Creditcard / PayPal
* € 6,99 p/mnd (maandelijks opzegbaar!)


beetje erg misleidend
 
ko zei:
Als gewone consument vind ik Ideal ideaal....:-).
Ko

Ik persoonlijk ook, maar de kleine middenstanders die ik ken klagen steen en been over de uitbuiterij van de banken. Als voorbeeld iemand die gemiddeld 50-80 Idealbetalingen per maand heeft. Die betaalt dik € 3 per transactie aan de bank. Ter vergelijking: een pinbetaling kost zo'n € 0,05 (kosten pinautomaat niet meegerekend). Het beroerde van het Idealsysteem is de hoogte van de vaste maandlasten voor een webshop. Geen ramp als je duizenden transacties per maand hebt, maar dat heeft niet iedere webshop natuurlijk.
 
Ideal is gewoon perfect, en dat sommige er extra geld voor durfen tevragen snap ik dan ook helemaal niet, gelukkig doen de meeste webshops dit niet(bestel nogal veel op inet), nadeel van ideal is dat als je het verkeerd doet dan ben je gewoon je geld kwijt.
 
Terug
Bovenaan