A
amiboy
ik denk dat het omtent he mzaiek kanaal niet helemaal goed is begrepen bij @home is er op dat kanaal weer geen txt en ook is het oude @home kanaal weer terug ipv het Ziggo kanaal. de vraag is dus hoe kan dit waarom is dit wanneer is het weer opgelost
het is dus weer een nieuw probleem daarom snap ik niet helemaal woorom het voorig topic is gesloten maar goed anoniem kun je ons hier mischien antwoord op geven
het is dus weer een nieuw probleem daarom snap ik niet helemaal woorom het voorig topic is gesloten maar goed anoniem kun je ons hier mischien antwoord op geven