O
Orca45
Zijn alle 3 de HD-recorders (Cisco 8485DVB HD DVR, Cisco 8455DVB en de Samsung SMT-H3102) geschikt voor fims on demand ?
Als ik 1 van deze aanschaf, wat heb ik dan nog verder nodig om interactief en films on demand te kunnen gebruiken ?
Een CI+ ? moet deze nog aangeschaft worden voor de HD-recorder ?
Ik gebruik Alles in 1, met TV-standaard.
Als ik 1 van deze aanschaf, wat heb ik dan nog verder nodig om interactief en films on demand te kunnen gebruiken ?
Een CI+ ? moet deze nog aangeschaft worden voor de HD-recorder ?
Ik gebruik Alles in 1, met TV-standaard.
