• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geschikt voor on demand ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Orca45
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Orca45

Zijn alle 3 de HD-recorders (Cisco 8485DVB HD DVR, Cisco 8455DVB en de Samsung SMT-H3102) geschikt voor fims on demand ?

Als ik 1 van deze aanschaf, wat heb ik dan nog verder nodig om interactief en films on demand te kunnen gebruiken ?
Een CI+ ? moet deze nog aangeschaft worden voor de HD-recorder ?

Ik gebruik Alles in 1, met TV-standaard.
 
Je hebt 108 berichten geplaatst zie ik maar lees je ook andere berichten?

Vraag1: Ja
Vraag2: Geen CI+ maar wel Smartcard van Ziggo plus retourgeschikte versterker en eventueel ééngats AOP.
 
Zijn alle 3 de HD-recorders (Cisco 8485DVB HD DVR, Cisco 8455DVB en de Samsung SMT-H3102) geschikt voor fims on demand ?

Als ik 1 van deze aanschaf, wat heb ik dan nog verder nodig om interactief en films on demand te kunnen gebruiken ?
Een CI+ ? moet deze nog aangeschaft worden voor de HD-recorder ?

Ik gebruik Alles in 1, met TV-standaard.

Ik heb sinds augustus 2011 Cisco 8485, itv werkt uitstekend en probleemloos.:grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan