• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gerucht: Win9 komt November 2014

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
https://www.neowin.net/news/rumor-windows-9-coming-november-2014


Zouden ze terugkomen op hun Windows 8 keuzes? Ben benieuwd.
 
Sjah zei:
https://www.neowin.net/news/rumor-windows-9-coming-november-2014


Zouden ze terugkomen op hun Windows 8 keuzes? Ben benieuwd.

Nee dit heeft MS al 100x duidelijk gemaakt desktop en startmenu word nogmeer ingeperkt.
 
Heb je een voorbeeld? Want van die 100x zijn ze me zowat allemaal ontgaan. :o ;)

Waar wil Ms heen, dat wij met een 2 a 4 schermen desktop, eigenlijk achter een tablet zitten? :'( Nou dan zit ik Win7 wel uit tot 2020, en daarna linux, die vertonen nog geen spoor van "de nieuwe heilige weg". Komop, laat ze het eens definiëren in Redmond, ze hebben alleen zichzelf ermee, desktop is echt wat ander dan tablet, en het geliefde notebook is dat ook.
 
Terug
Bovenaan