P
poiuyt
Beste lezers,
Laatst tijd heb ik met regelmaat last van schokkend beeld. De schokken zijn precies om de twee seconden, het is bijvoorbeeld altijd met de amerikaanse variant van Obese.
Nu heb ik even gekeken in menu1789 en daar komen de volgende waardes op uit. Lijkt me niet helemaal zoals het hoort. Decoder staat 2 meter van de overname punt af en aangesloten met Hirschmann koka 799. Er zit een retourgeschikte opdrukversterk van upc op ivm 15meter kabel naar de slaapkamer. De tv is een UE46D8000. Iemand die mij iets meer kan vertellen over onderstaande waardes?


Laatst tijd heb ik met regelmaat last van schokkend beeld. De schokken zijn precies om de twee seconden, het is bijvoorbeeld altijd met de amerikaanse variant van Obese.
Nu heb ik even gekeken in menu1789 en daar komen de volgende waardes op uit. Lijkt me niet helemaal zoals het hoort. Decoder staat 2 meter van de overname punt af en aangesloten met Hirschmann koka 799. Er zit een retourgeschikte opdrukversterk van upc op ivm 15meter kabel naar de slaapkamer. De tv is een UE46D8000. Iemand die mij iets meer kan vertellen over onderstaande waardes?



