M
mvanmaurik
Wij volgen thuis een aantal series op Comedy Central, zoals Frasier en The Simpsons.
Om het opnemen makkelijk te maken programmeren we deze als geplande (herhalende) opname in.
Helaas, wat blijkt... allebei worden ze niet opgenomen...
Ook klaagt de mediabox steen en been er over dat ie vol is, terwijl er nog 20% ofzo opnameruimte is.
Wordt er niet goed van!!
Om het opnemen makkelijk te maken programmeren we deze als geplande (herhalende) opname in.
Helaas, wat blijkt... allebei worden ze niet opgenomen...
Ook klaagt de mediabox steen en been er over dat ie vol is, terwijl er nog 20% ofzo opnameruimte is.

Wordt er niet goed van!!