- Berichten
- 237
Zoals Vritz al eerder opmerkte lijkt het erop dat QN de modems wat meer open heeft gezet :twisted: . ftp en http in iedergeval, maar ook ipsec lijkt nu verder te komen dan, zeg, een week terug. (Hoewel ik die nog niet helemaal aan de praat heb, maar dat is misschien een onderwerp voor een andere 'discussie'.)
Hoe is jullie ervaring? Is dit al officieel? En zo ja, welke poorten staan er nog dicht? (->500?
)
Hoe is jullie ervaring? Is dit al officieel? En zo ja, welke poorten staan er nog dicht? (->500?
)