J
JXR
Al vanaf de tijd van A2000 ben ik trouwe klant bij UPC, altijd netjes betaald, altijd redelijk tevreden geweest. Echter de afgelopen 3 jaar gaat er echt veel mis. Het is teveel om op te noemen en de lengte van het verhaal zal niet motiveren om alles te lezen. Reken op: spontaan komen te vervallen e-mailadressen, uren en uren aan de lijn zitten. Dagen en dagen geen internet en telefonie kunnen gebruiken, etc.
Echter kreeg ik op een gegeven moment ook een extra Horizon box toegestuurd. Ongevraagd, geen reden, geen idee wat ik er mee moet, maar vooral: ja, we willen de box wel terug, maar er geen enkele moeite voor doen.
Vanmiddag was ik een beetje aan het opruimen en besloot ik de doos maar naar de winkel te brengen; einde oefening. Echter bleek de winkel (Ceintuurbaan) ook spontaan niet meer te bestaan.
Ik heb UPC een mailtje gestuurd dat ze 'm mogen ophalen en eigenlijk werd ik meteen dezelfde middag nog gebeld. Ook hier ga ik een lang verhaal kort maken: nee, we kunnen 'm niet ophalen, ook een monteur kan dat niet. Kortom: zoek het uit, zorg dat wij 'm terugkrijgen, anders heb jij een probleem.
Mijn vraag nu: wat te doen? Aan de straat zetten, laten verstoffen, of zijn er nog andere ideeën? Ik ben er klaar mee en ik steek geen poot meer voor ze uit!
Echter kreeg ik op een gegeven moment ook een extra Horizon box toegestuurd. Ongevraagd, geen reden, geen idee wat ik er mee moet, maar vooral: ja, we willen de box wel terug, maar er geen enkele moeite voor doen.
Vanmiddag was ik een beetje aan het opruimen en besloot ik de doos maar naar de winkel te brengen; einde oefening. Echter bleek de winkel (Ceintuurbaan) ook spontaan niet meer te bestaan.
Ik heb UPC een mailtje gestuurd dat ze 'm mogen ophalen en eigenlijk werd ik meteen dezelfde middag nog gebeld. Ook hier ga ik een lang verhaal kort maken: nee, we kunnen 'm niet ophalen, ook een monteur kan dat niet. Kortom: zoek het uit, zorg dat wij 'm terugkrijgen, anders heb jij een probleem.
Mijn vraag nu: wat te doen? Aan de straat zetten, laten verstoffen, of zijn er nog andere ideeën? Ik ben er klaar mee en ik steek geen poot meer voor ze uit!