- Berichten
- 174
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Als ik nu op dit forum op "Wat is er nieuw" klik of druk krijg ik ook alle topics weer voorgeschoteld die op mijn negeer lijst staan of beter gezegd stonden, maar wat nog vreemder is de negeer knop staat er in dergelijke topics ook niet meer tussen er is alleen te kiezen uit "Spring naar nieuw" en "Volg".
Eerder deze week al iets tegengekomen dat er op de achtergrond iemand aan de knoppen had gezeten zodat bepaalde topics niet meer zouden verschijnen bij "Wat is er nieuw" en dat dit bij wijze van proef was en ook weer terugdedraaid is, goed als er dus weer iemand op de achtergrond aan de knoppen heeft gezeten zou ik dit ook weer graag teruggedraaid zien.
Eerder deze week al iets tegengekomen dat er op de achtergrond iemand aan de knoppen had gezeten zodat bepaalde topics niet meer zouden verschijnen bij "Wat is er nieuw" en dat dit bij wijze van proef was en ook weer terugdedraaid is, goed als er dus weer iemand op de achtergrond aan de knoppen heeft gezeten zou ik dit ook weer graag teruggedraaid zien.



