R
rijnton
Een week geleden belde ik naar UPC om wat informatie te vragen over de zogenaamde Pakket aanbiedingen. Ik heb al digitale tv (met HDTV en DVR) en ik dacht erover om dat uit te breiden met 60Mb internet en telefonie. Ik kreeg een heel vriendelijke medewerker aan de lijn, die mijn vragen netjes beantwoordde. Ik deelde hem vervolgens mede dat ik er even over wilde nadenken en ook de verschillende mogelijkheden nog even wilde bekijken. Hij vroeg mij toen of hij mij mocht terugbellen om te horen óf ik iets besloten had, om eventuele verdere vragen te beantwoorden en om desgewenst een bestelling op te nemen. Dat was, wat mij betreft, akkoord en de afspraak werd gemaakt dat hij mij vrijdag rond 19.00uur zou bellen.
Twee dagen later kreeg ik al een enquete formulier met wat vragen over hoe ik het kontakt met UPC beoordeelde. Omdat ik erg tevreden was over het eerdere gesprek heb ik een vrij hoge waardering gegeven.
Vrijdagavond rond 19.00 thuis gebleven, maar helaas géén telefoon van UPC. Vervolgens dezelfde avond nog, via het contactformulier op de UPC website, een berichtje gestuurd naar de Klantenservice en mijn teleurstelling uitgesproken. Helaas tot op heden géén reactie.
Kennelijk is UPC totaal onbekend met het begrip klantvriendelijkheid of klantgerichtheid. Ik heb er ook spijt van dat ik de enquete zo postief heb beantwoord. Wellicht gingen ze er van uit dat ik, bij uitblijven van hun telefoontje, zelf wel weer zou bellen tegen Euro 0,10 per minuut ?
Achteraf mag ik ze overigens misschien wel dankbaar zijn. Door het uitblijven van een reactie heb ik nog niets besteld en tussentijds las ik zoveel negatieve berichten over storingen en de service van UPC dat ik maar afzie van een bestelling. Ik heb dan weliswaar bij mijn huidige provider "maar" 24Mb internet maar nauwelijks klachten over de 4 jaar dat ik abonnee ben, vriendelijke medewerkers en normale gesprekskosten voor de helpdesk.
Is het trouwens toevallig dat hier geadverteerd wordt door XS4ALL ?
Twee dagen later kreeg ik al een enquete formulier met wat vragen over hoe ik het kontakt met UPC beoordeelde. Omdat ik erg tevreden was over het eerdere gesprek heb ik een vrij hoge waardering gegeven.
Vrijdagavond rond 19.00 thuis gebleven, maar helaas géén telefoon van UPC. Vervolgens dezelfde avond nog, via het contactformulier op de UPC website, een berichtje gestuurd naar de Klantenservice en mijn teleurstelling uitgesproken. Helaas tot op heden géén reactie.
Kennelijk is UPC totaal onbekend met het begrip klantvriendelijkheid of klantgerichtheid. Ik heb er ook spijt van dat ik de enquete zo postief heb beantwoord. Wellicht gingen ze er van uit dat ik, bij uitblijven van hun telefoontje, zelf wel weer zou bellen tegen Euro 0,10 per minuut ?
Achteraf mag ik ze overigens misschien wel dankbaar zijn. Door het uitblijven van een reactie heb ik nog niets besteld en tussentijds las ik zoveel negatieve berichten over storingen en de service van UPC dat ik maar afzie van een bestelling. Ik heb dan weliswaar bij mijn huidige provider "maar" 24Mb internet maar nauwelijks klachten over de 4 jaar dat ik abonnee ben, vriendelijke medewerkers en normale gesprekskosten voor de helpdesk.
Is het trouwens toevallig dat hier geadverteerd wordt door XS4ALL ?
