Gemigreerd A2000-account wordt steeds opgeheven

winThur

Forum Gebruiker
Berichten
13
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op 14 september 2000 kregen we van UPC een brief over de migratie van voormalige A2000-klanten.
In de migratiebrief werd bevestigd dat we twee hoofd email-adressen hielden zoals gebruikelijk was bij A2000.

Op een bepaald moment begint Chello met "Family accounts"
en blijkt dat op allebei onze hoofd e-mailadressen ook 5 van
die family-accounts aangemaakt kunnen worden. Ze hebben de
twee adressen dus niet bij elkaar gevoegd.

Dit gaat goed totdat we verhuizen. Facturen van UPC worden
vanaf dat moment betaald vanaf een andere rekening, van
mijn partner, maar upc laat die facturen wel gewoon op mijn naam staan.

We krijgen eens een brief binnen om te polsen of het allemaal
wel klopt. Moeten modemnummer doorgeven om te kijken of het
wel legaal is. We bellen en citeren de migratiebrief waaruit blijkt
dat UPC zelf 2 hoofdaccounts op 1 adres heeft laten bestaan...
Af en toe wordt er weer geen IP-nummer toegekend en kunnen we
de hele situatie nog eens gaan uitleggen.

Vandaag was het alweer 9 maanden goed gegaan, maar... weer
geen IP-nummer. Helpdesk gebeld --> situatie was binnen 10 minuten hersteld.
Echter, mijn eigen email-account is gewist en ook de "family accounts"
die ik daar van de week bij had aangemaakt om dit eens uit te proberen.

Intussen ben ik van mening dat we nog steeds recht hebben op de 2 accounts omdat er nooit sprake is geweest van een compleet nieuw contract, alleen van een verhuizing en UPC ook nooit echt bezwaar heeft gemaakt. We hebben de situatie alleen een paar keer moeten uitleggen.

De helpdeskmedewerker stelde voor om een family-account onder dat van mijn partner aan te maken, maar het irriteert me dat een account waarop ik belangrijke mail ontving, zo maar even is gewist.
Bovendien heeft UPC totaal geen last van dat account omdat de inhoud 100% wordt geforward naar een ander account. Probleem is alleen dat mijn UPC-account nou eenmaal op visitekaartjes enz. staat.

Heeft iemand enig idee bij wie ik dit kan laten rechtzetten?
Klantenservice? Verkoop? Whatever?

Alvast bedankt,
Thur.
 

Wolter

Forum Gebruiker
Berichten
1.421
Het probleem is dat als je 2 accounts heb kan je dus ook 2 modems op dezelfde aansluiting plaatsen en ze bijde werkent krijgen als op elk modem een ander account aanmeld .
Daarom doen ze er moeilijk over want het is verboden 2 modems op 1 aansluiting te hebben.

Groetjes
 
Topicstarter
Topicstarter
W

winThur

Forum Gebruiker
Berichten
13
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wolter zei:
Het probleem is dat als je 2 accounts heb kan je dus ook 2 modems op dezelfde aansluiting plaatsen en ze bijde werkent krijgen als op elk modem een ander account aanmeld .
Daarom doen ze er moeilijk over want het is verboden 2 modems op 1 aansluiting te hebben.

Groetjes
Tsja, dit is de wijze waarop ze zelf mijn A2000 Power abonnement
hebben gemigreerd. En dat is jaren zo gebleven.
Inmiddels was dit de bekende druppel... we hebben
telefonie en internet van UPC opgezegd. Zodra er een
schotel staat gaat de rest er ook uit.
 

Wolter

Forum Gebruiker
Berichten
1.421
Ah jah okey,ze kunnen wel je a-2000 account zo omzetten dat je je oude mail houd maar toch het UPC account hebt zo zou alles opgelost zijn.
 
P

pblock

Wolter zei:
Het probleem is dat als je 2 accounts heb kan je dus ook 2 modems op dezelfde aansluiting plaatsen en ze bijde werkent krijgen als op elk modem een ander account aanmeld .
Daarom doen ze er moeilijk over want het is verboden 2 modems op 1 aansluiting te hebben.

Groetjes

Wolter als jouw lezen net zo goed is als je spelling??

Waar lees jij dat hij 2 accounts heeft? Dacht dat het gaat om 2 email accounts, hoe wil jij daar 2 mdm's op aansluiten ???
 
Topicstarter
Topicstarter
W

winThur

Forum Gebruiker
Berichten
13
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Chello Anarchist zei:
Waar lees jij dat hij 2 accounts heeft? Dacht dat het gaat om 2 email accounts, hoe wil jij daar 2 mdm's op aansluiten ???
Klopt. Al jaren 2 hoofd-emailadressen gehad.
En om de zoveel jaar een bobo bij UPC die
alles wil opruimen.

Inmiddels heb ik 2 nieuwe internethuishoudens
met succes een andere provider aangeraden.
 
Topicstarter
Topicstarter
W

winThur

Forum Gebruiker
Berichten
13
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
winThur zei:
Inmiddels heb ik 2 nieuwe internethuishoudens
met succes een andere provider aangeraden.
...en ben ik binnen 14 kalenderdagen overgestapt
naar Demon Internet. Een BelBudget lijn van KPN
was al voldoende infrastructuur. ;D
In geen jaren meer zo lekker gesurfd en gedownload
en ook de upload (webcam) gaat fantastisch.
 
M

Mischa

winThur zei:
...en ben ik binnen 14 kalenderdagen overgestapt
naar Demon Internet. Een BelBudget lijn van KPN
was al voldoende infrastructuur. ;D
In geen jaren meer zo lekker gesurfd en gedownload
en ook de upload (webcam) gaat fantastisch.

Nou wat fijn voor je toch!
Is alles mooi opgelost!
 
Bovenaan