Op 14 september 2000 kregen we van UPC een brief over de migratie van voormalige A2000-klanten.
In de migratiebrief werd bevestigd dat we twee hoofd email-adressen hielden zoals gebruikelijk was bij A2000.
Op een bepaald moment begint Chello met "Family accounts"
en blijkt dat op allebei onze hoofd e-mailadressen ook 5 van
die family-accounts aangemaakt kunnen worden. Ze hebben de
twee adressen dus niet bij elkaar gevoegd.
Dit gaat goed totdat we verhuizen. Facturen van UPC worden
vanaf dat moment betaald vanaf een andere rekening, van
mijn partner, maar upc laat die facturen wel gewoon op mijn naam staan.
We krijgen eens een brief binnen om te polsen of het allemaal
wel klopt. Moeten modemnummer doorgeven om te kijken of het
wel legaal is. We bellen en citeren de migratiebrief waaruit blijkt
dat UPC zelf 2 hoofdaccounts op 1 adres heeft laten bestaan...
Af en toe wordt er weer geen IP-nummer toegekend en kunnen we
de hele situatie nog eens gaan uitleggen.
Vandaag was het alweer 9 maanden goed gegaan, maar... weer
geen IP-nummer. Helpdesk gebeld --> situatie was binnen 10 minuten hersteld.
Echter, mijn eigen email-account is gewist en ook de "family accounts"
die ik daar van de week bij had aangemaakt om dit eens uit te proberen.
Intussen ben ik van mening dat we nog steeds recht hebben op de 2 accounts omdat er nooit sprake is geweest van een compleet nieuw contract, alleen van een verhuizing en UPC ook nooit echt bezwaar heeft gemaakt. We hebben de situatie alleen een paar keer moeten uitleggen.
De helpdeskmedewerker stelde voor om een family-account onder dat van mijn partner aan te maken, maar het irriteert me dat een account waarop ik belangrijke mail ontving, zo maar even is gewist.
Bovendien heeft UPC totaal geen last van dat account omdat de inhoud 100% wordt geforward naar een ander account. Probleem is alleen dat mijn UPC-account nou eenmaal op visitekaartjes enz. staat.
Heeft iemand enig idee bij wie ik dit kan laten rechtzetten?
Klantenservice? Verkoop? Whatever?
Alvast bedankt,
Thur.
In de migratiebrief werd bevestigd dat we twee hoofd email-adressen hielden zoals gebruikelijk was bij A2000.
Op een bepaald moment begint Chello met "Family accounts"
en blijkt dat op allebei onze hoofd e-mailadressen ook 5 van
die family-accounts aangemaakt kunnen worden. Ze hebben de
twee adressen dus niet bij elkaar gevoegd.
Dit gaat goed totdat we verhuizen. Facturen van UPC worden
vanaf dat moment betaald vanaf een andere rekening, van
mijn partner, maar upc laat die facturen wel gewoon op mijn naam staan.
We krijgen eens een brief binnen om te polsen of het allemaal
wel klopt. Moeten modemnummer doorgeven om te kijken of het
wel legaal is. We bellen en citeren de migratiebrief waaruit blijkt
dat UPC zelf 2 hoofdaccounts op 1 adres heeft laten bestaan...
Af en toe wordt er weer geen IP-nummer toegekend en kunnen we
de hele situatie nog eens gaan uitleggen.
Vandaag was het alweer 9 maanden goed gegaan, maar... weer
geen IP-nummer. Helpdesk gebeld --> situatie was binnen 10 minuten hersteld.
Echter, mijn eigen email-account is gewist en ook de "family accounts"
die ik daar van de week bij had aangemaakt om dit eens uit te proberen.
Intussen ben ik van mening dat we nog steeds recht hebben op de 2 accounts omdat er nooit sprake is geweest van een compleet nieuw contract, alleen van een verhuizing en UPC ook nooit echt bezwaar heeft gemaakt. We hebben de situatie alleen een paar keer moeten uitleggen.
De helpdeskmedewerker stelde voor om een family-account onder dat van mijn partner aan te maken, maar het irriteert me dat een account waarop ik belangrijke mail ontving, zo maar even is gewist.
Bovendien heeft UPC totaal geen last van dat account omdat de inhoud 100% wordt geforward naar een ander account. Probleem is alleen dat mijn UPC-account nou eenmaal op visitekaartjes enz. staat.
Heeft iemand enig idee bij wie ik dit kan laten rechtzetten?
Klantenservice? Verkoop? Whatever?
Alvast bedankt,
Thur.